login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

prijzen? (Opgelost)

Offline UpLink - 16/03/2008 16:29
Avatar van UpLink... Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of iemand richtprijzen weet voor een flash-chat met webcam-ondersteuning...

Ik zou eentje willen laten maken, maar natuurlijk niet alvorens ik hiervan enkele richtprijzen van weet...
Flash is niet goedkoop dat weet ik ook.. maar heb geen enkel idee van wat dat ongeveer kost...

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 16/03/2008 16:59
Avatar van Ibrahim PHP expert Het gaat vooral om de aantal uren die de programmeur maakt
Offline zointer - 16/03/2008 17:14
Avatar van zointer HTML gevorderde Kijk op http://www.flashcoms.com en je ziet wat zij vragen.
Offline yetti4 - 16/03/2008 19:03
Avatar van yetti4 JS interesse 10000 euro
Offline Koen - 16/03/2008 19:05
Avatar van Koen PHP expert
yetti4 schreef:
10000 euro


hmm daar zou ik toch wel wat anders voor kopen hoor 
Offline Gerard - 16/03/2008 19:28
Avatar van Gerard Ouwe rakker
UpLink schreef:
Ik zou eentje willen laten maken, maar natuurlijk niet alvorens ik hiervan enkele richtprijzen van weet...
Flash is niet goedkoop dat weet ik ook.. maar heb geen enkel idee van wat dat ongeveer kost...


Vraag dan gewoon een vrijblijvende offerte aan, bij het bedrijf waar je deze opdracht neer wil leggen.
Offline Stefan14 - 16/03/2008 19:49
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde op flashcoms vragen ze afhankelijk van wat je wilt 169 dollar tot 1500 dollar voor een kant en klaar product.

Die 10.000 Euro is wel erg veel, en voor die prijs kun je wel heel veel waar voor je geld verwachten.
Offline vinTage - 16/03/2008 20:32
Avatar van vinTage Nieuw lid Zit er bij dat geld ook hosting?
Want imo draait dat soort spul (met name video) over een flashmedia server.
Offline UpLink - 17/03/2008 12:56
Avatar van UpLink ...
vinTage schreef:
Want imo draait dat soort spul (met name video) over een flashmedia server.

Is een flashmedia server noodzakelijk voor zo'n chat?
Offline nemesiskoen - 17/03/2008 12:58
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Is een flashmedia server noodzakelijk voor zo'n chat?

Hij zegt juist dat hij denkt dat ge dat nodig gaat hebben en dan komt ge met zo'n vraag?
Offline vinTage - 17/03/2008 13:21
Avatar van vinTage Nieuw lid Gewoon chat kan ook wel via php, maar dat video gedeelte..Ik zou begot niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt (vind er ook niks over op google, want ik wilde ook al eens zoiets proberen)
Offline zointer - 17/03/2008 14:12
Avatar van zointer HTML gevorderde Je hebt flash media server nodig voor die dingen.
Een alternatief voor niet te dure flash media server is Open Source Flash Server red5.

En over die prijzen, de link die ik gaf geef je een indicatie van een licentie(dat is bij veel deze prijzen) dus als je bedenkt dat je uniek product wil zijn prijzen zoals €5000 tot €10000 niet zo gek, zonder hosting en hangt al volledig af van wat je wil.

Zoals gemeld vraag een vrijblijvende offerte aan met jouw wensen in, maar doe dit bij verschillende bedrijven.

Of beter nog zet het hier bij samenwerken wie weet doet iemand het voor een leuke prijs
Offline Ibrahim - 17/03/2008 16:34
Avatar van Ibrahim PHP expert
zointer schreef:
Je hebt flash media server nodig voor die dingen.
Een alternatief voor niet te dure flash media server is Open Source Flash Server red5.

En over die prijzen, de link die ik gaf geef je een indicatie van een licentie(dat is bij veel deze prijzen) dus als je bedenkt dat je uniek product wil zijn prijzen zoals €5000 tot €10000 niet zo gek, zonder hosting en hangt al volledig af van wat je wil.

Zoals gemeld vraag een vrijblijvende offerte aan met jouw wensen in, maar doe dit bij verschillende bedrijven.

Of beter nog zet het hier bij samenwerken wie weet doet iemand het voor een leuke prijs


Hangt vanaf of dit professioneel ingezet wordt. Als het voor vrienden kring is, dan zou ik bij samenwerken een topic aanmaken.

Wordt dit professioneel ingezet, dan zou ik overwegen naar een bedrijf/particulier te gaan, aangezien die meer garantie kunnen bieden voor veiligheid, etc.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s