login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Youtube filmpje gebruiken in flash

Offline DrB - 08/01/2008 11:50
Avatar van DrBHTML interesse Goedemorgen,

Ik ben bezig met een flashfilmpje voor school. Nu wil ik aan dit flashfilmpje een youtube video toevoegen. Hoe kan ik dit het beste doen? De youtubefilm downloaden als .flv en converteren naar .avi en invoegen ofzo? Of rechtstreeks het filmpie inladen van youtube?

Wat is de makkelijkste manier om dit te doen?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 08/01/2008 12:01 (laatste wijziging 08/01/2008 12:04)
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan gewoon flv in flash importeren (avi niet, die word dan naar flv geconverteerd)
Je kan geen filmpjes inladen van youtube volgens mij, want ik geloof niet dat ze een cross domain policy file hebben voor iedereen.

importeren lijkt mij dus de enige manier.


edit:
http://youtube.com/crossdomain.xml

jij kan dus geen flashfilmpjes van hun inladen, tenzij je eigenaar bent van google of youtube 
Offline zointer - 08/01/2008 12:05 (laatste wijziging 08/01/2008 12:06)
Avatar van zointer HTML gevorderde Eens kijken op de help pagina van youtube zelf
YouTube schreef:
YouTube accepteert momenteel geen video's in Flash (.flv) -formaat. Je zou kunnen proberen andere software te gebruiken dan de software die je bij je camera hebt gekregen, zoals Windows Movie Maker (zit standaard bij Windows) of Apple iMovie. Door je videobestand met een van deze programma's te openen en het dan op te slaan als .avi, .mpg, .wmv, of .mov, zou het geen probleem mogen zijn om je video te uploaden.

Bron

edit twee keer url= vergeten 
Offline Bart - 08/01/2008 12:05
Avatar van Bart PHP expert Kan je geen SWF file toevoegen aan je eigen flash filmpje?
Zoja, download Orbit
Offline vinTage - 08/01/2008 12:07
Avatar van vinTage Nieuw lid
zointer schreef:
Eens kijken op de help pagina van youtube zelf
[..quote..]
Bron

edit twee keer url= vergeten 



dat gaat over UPloaden he 
Offline zointer - 08/01/2008 12:12 (laatste wijziging 08/01/2008 12:13)
Avatar van zointer HTML gevorderde
vinTage schreef:
[..quote..]


dat gaat over UPloaden he 

jups mislezen 

edit; maar nu weet die dat ook geen .flv kan uploaden en moet om zetten naar avi, .mpg, .wmv, of .mov.
Offline vinTage - 08/01/2008 12:44
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat was zn vraag helemaal niet, hij wil een youtube filmpje IN zijn flash filmpje 
Offline DrB - 09/01/2008 12:31
Avatar van DrB HTML interesse Klopt vinTage Maar ik denk dat ik mijn flash filmpje als intro ga gebruiken en het vervolgens verder te bewerken in pinnacle. Hoewel het misschien handiger zou zijn om het youtube filmpje eerst in de flash film te pakken. Nog even rommelen ermee dus :-)
Offline wes - 09/01/2008 14:55
Avatar van wes PHP interesse Met de phptube class (http://www.phpclasses.org/browse/package/3966.html) kun je youtube filmpjes downloaden (met extensie flv). Als je daar een beetje meer rommelt lukt het hopelijk ook...
Offline Soebam - 09/01/2008 14:57
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde http://www.vixy.net/
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s