login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

is dit te maken met flash mx 2004?

Offline sicco - 19/10/2007 09:16
Avatar van siccoLid Ik kwam dit tegen op Internet; http://www.sexymf.eu/ en ik vroeg me af is dit te maken met flash mx 2004? want het lijken wel een soort videoclip effecten en het lijkt me niet dat die in flash gemaakt worden.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline compudoc - 19/10/2007 09:35
Avatar van compudoc PHP beginner ik heb het ff bekeken maar volgensmij kan je dat wel gewoon met flash maken. Ik heb namelijk wel eens een vergelijkbaar iets gemaakt, wat wel iets makkelijker er uit zag dan dat 

Kijk op internet (google) voor tutorials hoe je effecten met flash gebruikt.
Offline sicco - 19/10/2007 13:03
Avatar van sicco Lid oke bedankt voor je reactie ;) heb je misschien een voorbeeld van dat vergelijkbaars of heb je het niet meer online staan? 
Offline zointer - 19/10/2007 13:49
Avatar van zointer HTML gevorderde Door de verschillende effecten te leren

flash effects tutorials
flash tutorials
flash effects

Vb
rook
Flash Star Effects
flash fog effects

Deze is zeker te vermelden waardt: vinTagesworld Flash tutorials(is van een lid hier) kun je met hulp terecht(ook hier natuurlijk )

[off: De maker van die site is wel goe ]
Offline vinTage - 19/10/2007 16:13
Avatar van vinTage Nieuw lid @zointer, thx  

@topic, deze effecten zijn niet met flash gemaakt, het is gewoon een filmpje dat in flash is ingeladen.
Er zijn wel een paar van die dingetjes die je ook wel met flash kan creeren, maar in dit geval was het dus gewoon een filmpje dat gemaakt is met eoa daarvoor geschikt programma.

Offline sicco - 19/10/2007 16:43
Avatar van sicco Lid
vinTage schreef:
@zointer, thx  

@topic, deze effecten zijn niet met flash gemaakt, het is gewoon een filmpje dat in flash is ingeladen.
Er zijn wel een paar van die dingetjes die je ook wel met flash kan creeren, maar in dit geval was het dus gewoon een filmpje dat gemaakt is met eoa daarvoor geschikt programma.

Dacht ik dus ook al, maar welk programma? 
Offline vinTage - 19/10/2007 16:47
Avatar van vinTage Nieuw lid premiere en aftereffects ofzo (gokje, want het is niet mijn branche, ik heb niet eens een camera )
Offline sicco - 20/10/2007 07:57
Avatar van sicco Lid
vinTage schreef:
premiere en aftereffects ofzo (gokje, want het is niet mijn branche, ik heb niet eens een camera )

Het is volgens mij inderdaad aftereffects, ga ik me eens in verdiepen bedankt  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s