login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Animated Banner met Linking

Offline Grav1ty - 29/08/2007 23:26
Avatar van Grav1tyNieuw lid Ik zou een soort van banner willen maken die om de zoveel seconden naar de volgende banner fade/scrollt/gaat. Elke banner moet ook een aparte link hebben. Weet iemand hier een goede tuturial of voorbeeld script voor zijn? Ik ben echt grootste noob in Flash die je maar kan vinden, heb Flash pas op men PC staan gewoon omdat ik dat nodig heb. Enja, ipv het te vragen aan iemand van men maten om het te maken leer ik het liever zelf 
Alvast bedankt
Hieronder soort inhoudje:

banner.swf
-banner1.jpg -> www.mypage.be/page1.php(fade to banner2.jpg)
-banner2.jpg -> www.mypage.be/page2.php(fade to banner3.jpg)
-banner3.jpg -> www.mypage.be/page3.php(repeat)

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 29/08/2007 23:48 (laatste wijziging 29/08/2007 23:49)
Avatar van vinTage Nieuw lid http://www.site...mp;id=2544

ps, wel een 10 stemmen, OF een mailtje dat je hem gaat gebruiken en waar 
Offline Grav1ty - 30/08/2007 22:12
Avatar van Grav1ty Nieuw lid Dit werkt niet helemaal zoals ik bedoel ... Het is de bedoeling dat banners worden gerotate, en niet gewone images op een achtergrond emt tekst... Eigenlijk dus alleen images die zich rotaten, niets anders, buttons is wel handig... En als ik het resize naar mijn banner format werkt die niet... -> Movie not loaded ...
Iemand andere optie?
Offline sir_green - 30/08/2007 22:21
Avatar van sir_green PHP interesse ka je niet gewoon heel simpel je JPG importeren in FLASH vervolgens een tijdbalk maken met een aantal keyframes (met uiteraard genoeg tijd ertussen.

En dan met AS gewoon de On(release) functie gebruiken
Offline vinTage - 31/08/2007 10:48
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
En als ik het resize naar mijn banner format werkt die niet... -> Movie not loaded ...

Movie not loaded betekend dat het pad niet goed is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s