Nieuw lid | 
                         | 
                        Je moet de code uit die preloader zelf verwijderen en die in frame 1 van de main timeline zetten (en aanpassen naar: ) 
    
    
        
            
                stop();//BELANGRIJK
onEnterFrame = function()
{
	var amount:Number = (getBytesLoaded()/getBytesTotal())*100;
	preloader.procent.text = Math.round(amount)+" %";
	
	preloader.mask._xscale = amount;
	
	pos = preloader.mask._x;
	breed = preloader.mask._width;
	positie = breed + pos;
	preloader.grWijzer._x = positie;
	
	preloader.procent._x = positie;
	if (amount >= 100)
	{
		delete onEnterFrame
		gotoAndStop(2);
	}
}
             
            stop();//BELANGRIJK onEnterFrame = function() { 	var amount:Number = (getBytesLoaded()/getBytesTotal())*100; 	preloader.procent.text = Math.round(amount)+" %";   	preloader.mask._xscale = amount;   	pos = preloader.mask._x; 	breed = preloader.mask._width; 	positie = breed + pos; 	preloader.grWijzer._x = positie;   	preloader.procent._x = positie;   	if (amount >= 100) 	{ 		delete onEnterFrame 		gotoAndStop(2); 	} } 
 
  
         
          
     
  
Je was zoieso de stop vergeten op frame 1, dus er werd maar iets van 14% gepreload (je preloader is dus al 14% van de totale bestandsgrote van je swf    ) |