login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

getURL met target doet het niet

Offline blue__ice - 06/06/2007 09:25 (laatste wijziging 06/06/2007 09:26)
Avatar van blue__iceNieuw lid ik heb volgende as op een button gezet:

getURL("test.html", "mainframe");

waar mainframe dus de naam is van het frame waar test.html zou moeten ingeladen worden, maar dit gebeurt niet, test.html wordt steeds in een nieuw venster geladen. Als ik het test met _self en _parent werken deze wel.

Heeft iemand hier een verklaring voor ? ik heb dit nog nooit meegemaakt en heb me al suf gezocht naar oplossingen maar niets blijkt te helpen 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline JBke - 06/06/2007 09:51
Avatar van JBke PHP gevorderde standaard laad die inderdaad op in een _blank scherm daarvoor dienen ook de operatoren _self en _parent, als het zo wel lukt waarom gebruik je het dan niet, gaat het niet ivm je bedoelingen of werkt je script anders niet goed??
Offline Depypere - 06/06/2007 11:29
Avatar van Depypere HTML interesse Probeer deze eens:
on(release){
getURL("test.html");
}

Maar zorg da test.html in dezelfde map bevindt, als waar je, je fla en swf hebt opgeslagen.
:D
Offline blue__ice - 06/06/2007 11:37
Avatar van blue__ice Nieuw lid oei ik heb mij precies niet helemaal goed uitgedrukt 

ik heb dus een html pagina opgedeeld in 2 frames, een topframe en een bottomframe, dit laatste heeft de naam mainframe. Mijn flash bestand staat dus in het topframe en in wil van daaruit een andere pagina laten laden in het bottomframe...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s