login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Flash] UPD socket openen (Opgelost)

Offline ThAlmighty - 14/05/2007 18:36
Avatar van ThAlmightyHTML beginner Ik heb een socket server gemaakt (PHP) die werkt via TCP. Alleen dit protocol is te langzaam voor wat ik wil. UDP daarintegen is een stuk sneller. Van mij PHP socket server kan ik makkelijk een UDP server maken (SOCK_DGRAM), alleen dan wil mijn Flash socket client niet meer connecten. Ik gebruik XMLSocket(); maar die werkt dus niet meer als ik een UDP server wil gebruiken.

Help!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 14/05/2007 18:44
Avatar van vinTage Nieuw lid Moet je voor de server geen SOCK_STREAM gebruiken ?
Offline ThAlmighty - 14/05/2007 18:45
Avatar van ThAlmighty HTML beginner voor tcp server ja, maar als je udp wilt moet je SOCK_DGRAM gebruiken. Maar ik heb het antwoord al. Flash ondersteunt geen UDP sockets.

Tcoh bedankt.
Offline vinTage - 14/05/2007 18:51
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb zelf ook een chatding gemaakt, maar ik kan niet zeggen dat die traag is...ik heb eens een testje gedaan op localhost, daarbij connecten 5 man ofzo een keer of 15 per persoon...bij mij lagde het niks, maar bij ontani (die al +20 keer was geconnect) begon het te laggen, dit zal eerder aan mijn upload gelegen hebben dan aan die socket imo.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s