login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

dropdownmenu

Offline Jurrian15 - 17/04/2007 22:17
Avatar van Jurrian15Nieuw lid Beste mensen,

Ik heb het dropdownmenu gemaakt die onder tutorials staat. Nu heb ik een probleem als ik mee links doe als een stuk of 5 dan kan ik de vijfde link niet bereiken dan klapt het menu weer in. Het ligt niet aan het bereik van mijn onzichtbare knop.

Groetjes jurrian

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 17/04/2007 22:21
Avatar van Ultimatum PHP expert Geef eens wat code zodat mensen (flash mensjes) je kunnen helpen want we kunnen vrij weinig zonder code..
Offline Jurrian15 - 17/04/2007 22:24
Avatar van Jurrian15 Nieuw lid als je bij de tutorial kijkt van deze site de link staat hieronder dan kun je zien wat de code zijn:

http://www.site...amp;id=189
Offline vinTage - 17/04/2007 22:27
Avatar van vinTage Nieuw lid oessie, wat een ouwe naab tut 

Ligt het toevallig niet aan het "hit" gedeelte van je button...dus dat je de onzichtbare raakt tussen de 4e en 5e button ?
m.a.w. kleur je button in met een hitgedeelte.

Offline Ultimatum - 17/04/2007 22:28
Avatar van Ultimatum PHP expert
Citaat:
als je bij de tutorial kijkt van deze site de link staat hieronder dan kun je zien wat de code zijn:

http://www.site...=8&; id=189


Het gaat om jou code, want als je wat hebt veranderd dan hebben we niets aan de code die wel werkt anders had je geen vraag
Offline Stijn - 17/04/2007 22:33 (laatste wijziging 17/04/2007 22:50)
Avatar van Stijn PHP expert @ultimatum: stop eens met die onzinnige reacties te geven. De code zal niets verschillen... het gaat hier om hooguit 20 tekens code.

Waarschijnlijk heb je de AS op een frame ofzo geplaatst ipv de movieclip.

@vintage hieronder: misschien dat hij het negeert? Ik negeerde dat altijd toen ik me eerste stappen in flash zette (sta nog altijd in het begin hoor ).
Offline vinTage - 17/04/2007 22:42
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Waarschijnlijk heb je de AS op een frame ofzo geplaatst ipv de movieclip.


Neuh, dan krijg je een error.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.219s