login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Muziek prog. voor fade out + muziek weghalen

Offline DrB - 28/03/2007 09:07
Avatar van DrBHTML interesse Goedemorgen,

Ik heb 2 vragen:

Weet iemand een gratis programma te vinden om een mp3 in te bewerken? Ik wil in dit programma de muziek na een bepaalde tijd laten uitfaden namelijk. (In flash geeft dit niet het gewenste effect, dus ik zoek een extern programma)

Ook heb ik een filmpje waar al geluid in zit gebakken, kan ik dit geluid weghalen? Het filmpje is dus opgenomen met muziek.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 28/03/2007 09:12
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Beide kan met Blaze Media Pro. Een app voor windows, niet gratis maar wel 15 dagen op proef. Als je het vaker nodig hebt kost het iets van 40 euro om aan te schaffen..
Offline Dark_Paul - 28/03/2007 09:15
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Met Audacity kan je dit heel gemakkelijk doen en nog gratis ook.
Offline DrB - 28/03/2007 09:27 (laatste wijziging 28/03/2007 09:46)
Avatar van DrB HTML interesse Thnx voor de snelle antwoorden zeg  Ik ga eerst even die van Dark_Paul proberen Ik zal laten weten of het gelukt is.

Helemaal top werkt perfect! Weet iemand ook nog het antwoord op de 2de vraag? Hoe ik muziek weghaal uit een flash filmpje? Dus bewegende beelden met geluid, alleen het beeld opnemen ofzo.

Offline vinTage - 28/03/2007 18:55
Avatar van vinTage Nieuw lid Tijdens het importeren van je video in flash kan je kiezen of je geluid op een aparte track moet komen, selecteer dan ja en na het importeren jop je het geluid uit de library (of gooit het NIET in de timeline).

Verder kan je ook je publish settings bekijken en daar bij audio stream/event alles disabelen, en klaar.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s