login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

flash draait traag

Offline W0etah - 27/03/2007 20:50
Avatar van W0etahPHP beginner Ik heb de laatste tijd op mijn macbook pro het probleem dat flash 8 traag draait.

Het duurt 5 seconden voor hij iets doet.
Ook wanneer je as typt loopt hij constant achter.

Niet gemakkelijk dus om te werken.

Maar weet iemand de oplossing hiervoor?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 27/03/2007 21:12
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Heb je al geprobeerd om flash te verwijderen en dan te herinstalleren?
Offline W0etah - 27/03/2007 21:19 (laatste wijziging 27/03/2007 21:23)
Avatar van W0etah PHP beginner jep, dat was het eerste wat ik gedaan had


edit: probeer nu nog is te herinstalleren
Offline xSc - 28/03/2007 13:12
Avatar van xSc Onbekend Precies, je zegt het probleem zelf al. Gooi die mac weg en koop een normale laptop. Mac is alleen voor fruitboeren.

Normaal gesproken past een pc/laptop zich aan aan de gebruiker.
Offline W0etah - 28/03/2007 13:28
Avatar van W0etah PHP beginner @xSc, dat is echt de stomste reactie dat ik ooit al gehoord heb.

Kga nu niet zeggen wat er beter is aan mac en beter aan windows.
Offline Ibrahim - 28/03/2007 17:16
Avatar van Ibrahim PHP expert
Citaat:
Kga nu niet zeggen wat er beter is aan mac en beter aan windows.


houden zo want anders ga je offtopic, en dat vind ik niet leuk 
Discussies over mac/pc kun je houden in PM/MSN
Offline timo - 28/03/2007 17:35
Avatar van timo PHP ver gevorderde heb je met andere zware applicaties ook problemen... zoek anders een RAM monitor voor Mac en kijk wat er met je RAM + CPU gebeurt als je flash opstart.. het klinkt nl. niet echt naar een softwarematig probleem.. eerder drivers of illegaal ram gebruik van flash
Offline Orves - 02/04/2007 19:40
Avatar van Orves Nieuw lid Ik ondervind hetzelfde met Macromedia Flash 8 Pro in combinatie met Vista Ultimate. Beide gewoon helemaal legaal en daarvoor nooit problemen gehad.

Wanneer ik via mijn scene een moviclip opent gaat dit heel traag, echter wanneer ik dit direct vanuit de library doet gaat het wel op het normale tempo. Ik heb even gekeken of het programma misschien veel sources pakt, maar dit is niet het geval.

Ik heb al wel op de fora's van Adobe gelezen dat ze de suite niet Vista compatible maken en dat dit ook gaat gelden voor een update van Mac OS. Het zou een slechte zaak zijn als ze dat volhouden, want daardoor zullen ze een hoop gebruikers teniet doen.

Ik draai zelf ook nog een aantal 3D render programma's en deze draaien gewoon zoals het behoort te draaien. Op de verschillende fora's van Adobe kon ik helaas geen nuttig antwoord vinden dus ik hoop dat dit topic met DE oplossing komt.

Tot die tijd draai ik het programma maar weer even op mijn WINXP flappie.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s