login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Flash als .MOV opslaan

Offline DrB - 18/03/2007 10:44
Avatar van DrBHTML interesse Als ik een .avi heb ingeladen (embedded) in flash en het wil exporteren (file, export movie) als .mov (Quicktime movie), dan krijg ik na het schermpje waar je de quicktime export settings kunt regelen en na het 'processing' balkje de melding:
'The installed version of QuickTime does not have a handler for this type of Macromedia Flash movie. Please consult the documentation for further information'
Iemand een idee hoe ik dieze movie wel als mov kan exporteren?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 18/03/2007 12:05
Avatar van vinTage Nieuw lid Publish eens als flash5 of lager.
Offline DrB - 18/03/2007 12:21
Avatar van DrB HTML interesse Dat de oplossing zo simpel kan zijn ;) ik moest hem instellen op flashplayer 6. Helaas is mn probleem nog niet opgelost. Ik wil namelijk mijn flashmovie uiteindelijk in een .FLV player zetten. Echter als ik hem convert naar .AVI dan doet de fade out muziek het niet. Convert ik m naar .MOV dan zie ik sommige beelden niet 
Offline vinTage - 18/03/2007 12:59
Avatar van vinTage Nieuw lid Dan exporteer je gewoon je swf en convert hem met eoa swf to flv ding.
Offline Orves - 02/04/2007 19:49
Avatar van Orves Nieuw lid Beste optie is om hem direct naar FLV te exporteren via de tool die meegeïnstalleerd wordt met Flash 8. Indien je niet de beschikking hebt over Flash 8 studio kan je de tool gratis downloaden van de Adobe Macromedia website.

Vanuit FLV is het daarna ook nog mogelijk om je movie verder te exporteren naar .MOV en .AVI om deze bijvoorbeeld op een video host te knallen.

de FLV kun je in Flash nog verder bijwerken omdat dit eigenlijk 1 lange movieclip is zonder gecomprimeerd te zijn.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s