login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

problemen met dropdown menu tut.

Offline SunBear - 18/02/2007 20:30
Avatar van SunBearNieuw lid Hoi,

Ik ben al de hele dag bezig geweest met de tut dropdown menu.. alles lukt me behalve hoe ik (zodra de dropdown menu openstaat een pagina te openen met een button uit het lijstje. Zodra ik de onzichtbare button verplaatst kan ik wel in één keer de paginas via de dropdown buttons openen. Vreemd?? Nadeel is zodra ik de onzichtbare button verplaats de dropdown niet meer goed werkt.. Ik ben maar een beginneling dus ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen omschrijven..

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 18/02/2007 22:00
Avatar van vinTage Nieuw lid heb je de onzichtbare button bovenop die andere buttons zitten ipv erONDER ?
Offline SunBear - 19/02/2007 11:58
Avatar van SunBear Nieuw lid :( hoe zet ik de onzichtbare button eronder? ( sorry ben echt een beginner) Ik krijg de dropdown menu dus wel maar kan niet een pagina inladen via de dropdown menu.

Overigens? zou het kunnen dat ik een fout heb gemaakt in de onzichtbare button? bij up, over, down, hit? Ik heb bij up over en down een blank keyframe toegevoegd... alleen bij hit heb ik de onzichtbare ( blauwe vlak zoals in de tutor.) vlak.

bedankt voor het antwoorden en het tijd nemen. Zit hier al dagen mee te klungelen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s