login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Site maken in Flash

Offline jasperken - 26/11/2006 14:34
Avatar van jasperkenPHP interesse Hallo,

Ik ben momenteel bezig aan de website van een vriend en ik heb het design in Photoshop gemaakt. Nu zou ik graag nog enkele effecten toevoegen (zoals de mouse over en enkele doorlopende animaties). En daarom dacht ik flash te gebruiken.
Weet iemand waar ik best bij kan beginnen voor zoiets? Zijn er tutorials die uitleggen hoe je van je 'Photoshop bestanden' naar je flash kan gaan werken?

Alvast bedankt,
Jasper

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 26/11/2006 14:36
Avatar van vinTage Nieuw lid File =>import to stage/import to library

Offline Depypere - 26/11/2006 16:52
Avatar van Depypere HTML interesse Maak achtergronden, button's etc. een gif's of jpg's is al gelijk breng ze in flash via File--> import--> to library
Dan smijt je maar je achtergrond op een keyframe en maak je van je afbeeldingen van je buttons door convert to symbol ctrl+F8 dan klik je button aan! Dan smijt je maar je afbeelding van je rollover bij de keyframes van je buttons over enzo!

Veel succes!
Offline W0etah - 26/11/2006 21:37
Avatar van W0etah PHP beginner maak in photoshop alles appart en dan slaag je ze elk appart op als gif (met transparantie), in flash kan je dan op lagen heel je layout terug maken en dan beginnen acties toeveogen.
Zoals depypere zegt: buttons converteren naar symbol, de rest best ook.
Offline blub - 27/11/2006 09:44
Avatar van blub Nieuw lid voor mooiere transparantie kun je beter als png opslaan! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.24s