login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Flash verlengen

Offline BladiN - 14/11/2004 18:38
Avatar van BladiNGouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Ik zit te denken om ook flash te gaan leren, maar voor mij zit er dan een belangrijk punt bij. Stel ik wil sites maken die automatisch uitrekken, zou ik dat met flash ook kunnen? dus zeg maar dat je een flash filmpje hebt, en dan de rest opvult met een flash filmpje van 1px breed ofzo? of meer, net als wat nu ooit met headers gebeurd. En dan wel dat ze tegelijk starten.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Nickklz - 14/11/2004 18:52
Avatar van Nickklz Nieuw lid Nou,

ik weet wel dat je met flash in procenten kunt werken, dus dat je zegt op de HTML pagina dat het flash bestand 100% bij 100% is. hij vult dan de pagina. gaat het echter om een filmpje van 100 x 50 pixels dan krijg je echt beroerde kwaliteit maar een filmpje van 800x600 pixels werkt prima 

Of het op andere manieren kan weet ik echter Niet

Nick
Offline BladiN - 14/11/2004 19:48
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Nou het is dus zo er is 1 flash met standard size, maar stel de resolutie is groter, moet de overige ruimte opgevuld worden met bv flash 2 ofzo, dus de hoogte blijft alleen de lengte moet anders, maar als ik er 2 langs elkaar zet dan weet ik niet of ze tegelijk laden, want ik wil het dan wel het liefst in 1 flashfile hebben eigenlijk zodat ik kan preloaden
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s