login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

10 seconden muziek op je keyframes zetten

Offline Depypere - 20/11/2006 16:10
Avatar van DepypereHTML interesse Hallo,

Mijn probleem is dat mijn animatie in mijn flash maar 10 seconden duurt en ik zou daar heel graag een muziekje opzetten! Dat liedje duurt ongeveer 3 minuten en ik wil daar 10 seconden van afspelen nl. van 2:16 tot 2:26. Ik heb al alles geprobeerd met fade in en fade out en costum en daar bij die seconden verhoogd maar tevergeefs het blijft mij maar niet lukken!

Wie kan mij helpen groetjes 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 20/11/2006 16:19
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Het lijkt me het meest logisch om je mp3 aan te passen, dat scheelt webruimte en ook bandwidth als je niet het hele lied hoeft te streamen.. Als je hier geen ervaring mee hebt wil ik het wel voor je doen, dan pm ik je wel even mijn email..
Offline Depypere - 20/11/2006 16:43
Avatar van Depypere HTML interesse Ja liefst, of weet je geen goed proggrammatje waarmee je dit kan doen?
Offline Soebam - 20/11/2006 16:45
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Ik heb zelf Blaze Media Pro, ben ik erg tevreden mee maar 't is niet goedkoop.. 50 dollar geloof ik.

Je kan ook iets gratis proberen, bijvoorbeeld audacity. Open source project. Ik ken het zelf niet maar het zou gewoon moeten werken natuurlijk .
Offline Depypere - 20/11/2006 16:48
Avatar van Depypere HTML interesse Oke ik zal er eens voor kijken bedankt! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s