login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Animatie "geboorte"

Offline Tine - 02/11/2006 19:38 (laatste wijziging 06/01/2010 08:59)
Avatar van TineNieuw lid Hey, ik hoop dat er iemand mij kan en wil helpen hiermee.
Ik zit in mijn eerste jaar grafisch ontwerp en voor de eerste opdracht heb ik besloten een animatie te maken van 1 van mijn ideeen rond Kipling (http://www.kipling.com). Maar, ik heb dus helemaal geen ervaring met Flash, toch hieraan begonnen (met een naderende deadline... )
Op *** kan je zien hoe ver ik momenteel sta...
Maar ik heb dus een probleempje...
De spermacellen/staarten zouden veel meer moeten kunnen bewegen, gekrold worden enzo...
Ik heb gevonden hoe ik de krol in de staart groter kan maken en smaller en kleiner enzo, hoe ik die helemaal aanpassen, maar als ik dat doe, dan veranderen alle staarten. (Ik heb de staart in de library staan, dus al ik iets aanpas, verandert het overal).
Dus zou ik bvb verschillende staarten kunnen zetten, de ene een grote krol, kleiner enzovoort, en allemaal apart plaatsen in de library, maar dan heb ik het probleem dat ik er geen motion tween meer kan opzetten....
Weet er iemand hoe ik dan kan doen dan? Dat moet toch mogelijk zijn nt?
Alvast heeeeeeel hartelijk bedankt!!
Grtz Tine

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline putbruy - 02/11/2006 19:48 (laatste wijziging 02/11/2006 20:26)
Avatar van putbruy HTML beginner met het linkje kunnen we dus NIETS zien,beter in een .html page zetten vrees ik.

Citaat:
Rensjuh edit:
In Firefox 2.0 zie ik anders genoeg...

Nu niks meer over die link, maar gewoon ontopic blijven.
Even hoe het moet:
Link kopieren en plakken in de adresbalk, dan werkt het 

EDIT:wou net helpen tot een prutsmoderator aan het knippen sloeg
Offline jasper110 - 02/11/2006 22:24
Avatar van jasper110 Nieuw lid mss kun je een stukje actionscript in je mc plaatsen zodat de xscale en de yscale voor alle staarten anders is  
Offline Stijn - 02/11/2006 23:51 (laatste wijziging 02/11/2006 23:53)