login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Classe aanspreken in FLA

Offline Tony_mortana - 25/05/2006 11:46
Avatar van Tony_mortanaPHP interesse Weet iemand hoe je een classe aanspreekt
bv game.as bestand. Zonder dat hij aan een movieclip gekoppelt zit inde FLA.
Dus ik wil het via script doen.

Liefst aan deze movie clip vast.
  1. this.createEmptyMovieClip("myMovieClip", this.getNextHighestDepth());


Hierna attach ik verschillende movieclips, maar aan deze movieclip wil ik ook een classe koppelen!!!

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 25/05/2006 12:00
Avatar van vinTage Nieuw lid #include "[path]filename.as":String

(uit de flash help 
Offline Tony_mortana - 25/05/2006 12:06
Avatar van Tony_mortana PHP interesse Jah, maar da kan dus niet met een classe!
helaasssss
Offline vinTage - 25/05/2006 12:20
Avatar van vinTage Nieuw lid Je kan gewoon die iets.as in het begin van je movie includen?

persoonlijk zie ik het nut van die include dingen niet in, alleen in "ontwerpfase" is het handig, omdat je dan niet heel de tijd hoeft te zoeken in je FLA, eenmaal in je browser geladen staat die AS ook in je swf.
Dus tegen rippers doet het ook niks 
Offline Tony_mortana - 25/05/2006 12:35
Avatar van Tony_mortana PHP interesse Nou, het is idd om beetje te ordenen include.

Maar in FLA zelf kan je geen classe gebruiken defineren dus ook
niet includen.
Omdat ik object georienteerd aan het buowen ben moet ik
een game.as class hebben.
En die moet ik gewoon koppelen aan movieclip die ik
aanmaak! weet alleen niet wat de commando daarvoor is als ik een emptymovieclip aanmaak!
Offline vinTage - 25/05/2006 12:42
Avatar van vinTage Nieuw lid je zou mss ipv createEmptyMovieClip kunnen proberen om met attachMovie te werken, dus gewoon een lege mc maken, en daarin die file includen ?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.209s