login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

iframe

Offline Celehahn - 26/09/2005 18:08
Avatar van CelehahnLid zijn er eigenlijk goeie punten aan het werken met een iframe?buiten dat het snel gaat.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Steven - 26/09/2005 18:12
Avatar van Steven HTML interesse I-frame is niet snel, in tegenstelling tot php include() is het niets. Ik weet eigenlijk niet veel positieve dingen te melden over i-frame.. ik zou er zeker niet veel werk in steken... Probeer het met include() ;)
Offline Sc0tTy - 27/09/2005 11:48
Avatar van Sc0tTy PHP interesse het enigste voordeel tov php include is dat je de helepagina niet hoeft te herladen alleen de ifream maaar tegenwoordig maakt da ook ni emeer uit met breedband
Offline Metalhead - 27/09/2005 12:05
Avatar van Metalhead HTML gevorderde en daardoor kan het veel sneller zijn...
stel dat je een grote statische pagina hebt met allemaal plaatjes, embedded filmpjes en flashdingetjes en zo, en maar 1 gedeelte die om de seconde ge-refreshed moet worden, dan zou ik toch echt gaan werken met iframe.

Het is ook heel erg handig als je niet de mogelijkheid hebt tot gebruik van php... 
Offline PeterBuring - 27/09/2005 12:41
Avatar van PeterBuring HTML beginner idd.. in volledige html+css en javascript pagina's vind ik iframes een dikke must...
Offline Thomas - 27/09/2005 13:35
Avatar van Thomas Moderator I-frames zijn zwaar bagger IMO.

Als je frames moet gebruiken (zo'n situatie zou ik dus altijd proberen te vermijden), dan zou ik nog altijd voor de good'ol'framesets kiezen, en geen I-frames.

Avoid!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s