login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

afbeelding transparant

Offline brechtjeu - 26/08/2005 19:43
Avatar van brechtjeuOnbekend hey,
weet iemand hoe ik een afbeelding transparant maak zonder er een animated gif van te maken??? de achtergrond van mijn afbeelding is wit en die moet dus transparant

brechtjeu

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 26/08/2005 19:54
Avatar van gothmog Lid met photoshop bijv. dan moet je filter->extract en dan om je plaatje heen brushen wat je wilt hebben, vul tool paken en dan ok drukken
Offline Gerard - 26/08/2005 22:03
Avatar van Gerard Ouwe rakker het exporteren zal wel moeten in .gif of .png formaat.
houdt er rekening mee dat IE6 geen ondersteuning heeft voor transparant .png
Firefox ondersteund dit echter wel.
Offline brechtjeu - 26/08/2005 22:59
Avatar van brechtjeu Onbekend oej, dan zal ik aan iedereen moeten zeggen dat ze firefox moeten nemen, oftewel animated gif, hoe kan ik een gwne afb in animated gif plaatsen???

brechtjeu
Offline Analog - 26/08/2005 23:05
Avatar van Analog HTML interesse je hoeft niet per se een animated gif te maken je kan ook een gewoon plaatje opslaan met een .gif extensie.
In photoshop kun je overigens gewoon een animated gif maken bij window > animation

Analog
Offline brechtjeu - 26/08/2005 23:46
Avatar van brechtjeu Onbekend maar ik heb photoshop niet en bijna geen % meer om te downloaden,
ik wil niet ambetant doen maar bij mij lukt dat niet gewoon in een gif en dan dat dat transparant is, moet ik nog iets anders doen daarvoor?

brechtjeu
Offline Janus - 27/08/2005 02:34
Avatar van Janus Nieuw lid Een andere optie zou zijn DHTML...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s