login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[HTML] Template hulp

Offline T2000 - 04/10/2004 22:10
Avatar van T2000Lid Ik krijg template niet voor elkaar.
Volgende situatie:
- index pagina is afgewerkt qua layout, banners en anim. gifs.
- ik gebruik geen frames
- rechts op de index pagina is een tabel voorzien waarin verschillende anim. gifs komen te staan.
- de index pagina is leeg, op de banner, menu en anim. gifs na.

Doel:
- bij het opstellen van een nieuwe pagina via m'n template, wil ik dat die anim. gifs etc ineens ook op de nieuwe pagina komen te staan. Dit met bedoeling dat ik maar 1x deze anim. gifs etc op m'n template wil aanpassen en dan autom. alle andere pagina's dat overnemen. Anders moet ik op elke pagina die anim. gifs gaan gelijkstellen indien deze op de index veranderd zijn.

Ik dacht een soort verwijzing te leggen, maar snap het niet goed.

Lange moeilijke uitleg weliswaar, maar krijg het niet echt klaar.
Ik werk gewoon met Frontpage2000. Nothing fancy.
Iemand tips ?

Thx!!


4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigTeddy - 04/10/2004 23:35
Avatar van BigTeddy Gouden medaille

PHP gevorderde
Wel dat moet je doen met een dwt dacht ik. Maar hoe het juist werkt weer ik niet. Er was ook iets de volgende regel.

  1. <!-- #BeginTemplate "/templates/pagina.dwt" -->


Maar ik zou je eigenlijk aanraden je layout op je index pagina te maken en te zetten en dan op je index alles te includen (dat kan ook in html includen). Je moet wel een andere wijze van gegevens vergaren gebruiken dan bij php maar dat is niet zo moeilijk, gewoon een kleine javascript functie volstaan.
Offline DRUNK - 04/10/2004 23:46
Avatar van DRUNK PHP gevorderde
Citaat:
Wel dat moet je doen met een dwt dacht ik. Maar hoe het juist werkt weer ik niet. Er was ook iets de volgende regel.


Ik ben een n00b op dit gebied maar volgens mij is .dwt iets van dreamweaver (dreamweaver template). Frontpage zal dit echt niet gaan snappen lijkt mij, correct me if i'm wrong 
Offline BigTeddy - 05/10/2004 00:20 (laatste wijziging 05/10/2004 00:21)
Avatar van BigTeddy Gouden medaille

PHP gevorderde
juist ja, dwt is van dreamweaver maar ik heb ooit daarmee gewerkt eens dus daarom weet ik enkel die maar.

- http://www.fron...torial.htm
- http://www.fron...upport.htm

Mss vindt je hier een oplossing ;)
Offline T2000 - 05/10/2004 08:56
Avatar van T2000 Lid ok bedankt BigTeddy, 'kga es kijken. Moet zeker kunnen, al was het via omweg ofzo.
Thx
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.225s