login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Opgelost] Html Valid

Offline freddyboeke - 02/10/2004 19:10 (laatste wijziging 02/10/2004 21:35)
Avatar van freddyboekeHTML beginner Hallo,

Ik ben bezig aan een website, maar ik wil mijn pagina's HMTL Valid maken ... Het lukt aardig maar 2 Errors krijg ik niet weggewerkt:
http://validato...=1#line-42

Links werken niet allemaal, ben er nog allemaaal volop meebezig. Zo ben ik ook stylesheets aan het maken enzo, maar dat komt allemaal goed, juist die twee fouten snap ik niet. De head is toch afgesloten, en die body-tag snap ik helemaal niet!

Iemand raad?
Freddyboeke:s

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline webstab - 02/10/2004 19:23
Avatar van webstab PHP ver gevorderde sorry,maar wat is valid maken?
Offline freddyboeke - 02/10/2004 19:27
Avatar van freddyboeke HTML beginner Je kan je pagina's laten controleren op fouten met W3C Validator (http://validator.w3.org/).

Je code word dan volledig volledig onderzocht op fouten. Deze validator is de officiële, maar ook de strengste . . .

Als je pagina volledig foutloos is, is je pagina 'valid'
Offline DrDono - 02/10/2004 19:32
Avatar van DrDono HTML beginner wat is die link traag....
Offline NCube - 02/10/2004 19:53
Avatar van NCube HTML beginner @drdono
Wat verwacht je ook, die validator moet eerst de broncode ophalen van de url die is ingevoerd, dit duurd vaak wel een paar seconde, aanvankelijk van de snelheid van de host en de lengte van de code. Daarna moet ie het nog allemaal op fouten gaan controleren.
Offline ElleRt - 02/10/2004 19:54
Avatar van ElleRt MySQL interesse ? heb ook ff voor mn eigen site gedaan.. maarre wil hij eindtags open hebben ofzo??

Line 1304, column 12: end tag for element "TR" which is not open

</TR>

Wat bedoelen ze daarmee dan?
Offline freddyboeke - 02/10/2004 19:56
Avatar van freddyboeke HTML beginner dat er een TR tag wordt gesloten die niet open is, dus een foutje in de tabellen.
Offline Duikboot - 02/10/2004 20:00
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Ik heb m'n site daar ook wel eens doorgehaald, maar ik moet niet zeggen dat ik er erg veel wijzer door ben geworden. Snapte er eigenlijk meer wat minder van maargoed 
Offline DrDono - 02/10/2004 20:15
Avatar van DrDono HTML beginner ik weet wel dat die de code moet doornemen, maar hier is het uitzonderlijk traag.

jah, de eerste keer dat je code valideert, is het wat ontmoedigent
Offline freddyboeke - 02/10/2004 21:36
Avatar van freddyboeke HTML beginner Het is opgelost!

Beide errors lagen aan dit:
<link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css" />

Het vet/onderstreepte was er teveel aan!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s