login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

dreamwaever prblm : Checklinks

Offline Schokkie - 29/09/2004 11:08
Avatar van SchokkieNieuw lid Hallo

Reeds enige tijd krijg ik de volgende foutmelding bij het controleren van links.
Ik heb reeds alles eraf gegooid van dreamwaever en terug geinstalleerd, maar dit gef geen oplossing. Wie kan helpeN

the following JavaScript error(s) occurred: At line 13 of file 'C:\Program
Files\Macromedia\Dreamweaver MX 2004\Configuration\Menus\MM\Site_CheckLinks.html

Johan:$

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ElleRt - 29/09/2004 12:20
Avatar van ElleRt MySQL interesse zit er dus een foutje in regel 13???

Laat de regel 13 eens zien van 'C'\Program
Files\Macromedia\Dreamweaver MX 2004\Configuration\Menus\MM\Site_CheckLinks.html
Offline Schokkie - 29/09/2004 15:30
Avatar van Schokkie Nieuw lid Ja, dat weet ik ook wel, maar die Site_checkLinks.html word geinstalleerd bij de installatie van dreamweaver en voorheen had ik dat probleem nooit....
Offline ElleRt - 29/09/2004 15:39
Avatar van ElleRt MySQL interesse hmm.. misschien moet je dan ff dat bestandje van een ander kopieen en die erin plakken... maybe werkt het dan wel... Ikzelf kan je daar helaas niet mee helpen.. Of dus ff kijken of er niet echt fouten staan in regel 13..

Offline Schokkie - 29/09/2004 17:46
Avatar van Schokkie Nieuw lid ok, wie werkt er ook met dreamwaever MX en kan mij dat bestand doormailen ?

C'\Program
Files\Macromedia\Dreamweaver MX 2004\Configuration\Menus\MM\Site_CheckLinks.html

Offline ElleRt - 29/09/2004 17:59
Avatar van ElleRt MySQL interesse heb nog ff op andere comp gekeken.. stond het nog wel op.. niet van originele versie.. maar denk niet dat dat erg is? 

Ik stuur hem je wel ff via de mail.. zou wel ff die andere backuppen..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s