login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Convert HTML TO PHP

Offline Schokkie - 21/09/2004 13:52
Avatar van SchokkieNieuw lid Hallo,

Wie kent er een tooltje dat uw HTML pagina omzet naar PHP.
Ik heb reeds gezocht via google maar telkens te betalen.

Of kan men dit zelf schrijven (in PHP ?)

Groeten

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DRUNK - 21/09/2004 13:56
Avatar van DRUNK PHP gevorderde kijk eens op http://www.php.net/ hier kan je vast wel vinden waar PHP voor bedoeld is. PHP is voor het generen van HTML en het is dus niet mogelijk om van een statische HTML pageina een Dynamische PHP pagina te maken
Offline Schokkie - 21/09/2004 13:58
Avatar van Schokkie Nieuw lid dat weet ik, maar het is gewoon de bedoeling om je html om te vormen tot : echo "met hierin je HTML pagina.....
Offline DRUNK - 21/09/2004 14:07
Avatar van DRUNK PHP gevorderde waarom zou je dat doen? Word je site alleen maar langzamer van...

  1. <?php
  2. $file = './bestand.htm';
  3. $html = file_get_contents($file);
  4.  
  5. echo $html;
  6. ?>


nu zit de inhoud van $file (./bestand.htm) in de variabele $html, die kan je dan weer echo'en, maar dit is een erg overbodige actie...
Offline Thomas - 21/09/2004 14:21 (laatste wijziging 21/09/2004 14:21)
Avatar van Thomas Moderator HTML kun je zonder meer omzetten naar php, omdat php een "uitbreiding" is van HTML.
Alles echo'en wat normaal in een gewoon HTML bestand staat is natuurlijk compleet nutteloos.

PHP is voor het 'dynamisch' maken van je site bedoeld; het is geen afdrukmachine van lappen statische tekst (tenzij deze content uit de database komt natuurlijk).
Offline Schokkie - 21/09/2004 18:10
Avatar van Schokkie Nieuw lid 't is om mijn probleem op te lossen zoals beschreven in
http://www.site...amp;id=429

Zo kan ik een html pagina opmaken en die gewoon via een knop in een mail($mail,$subject, .....

steken.

Allee, ik moet dat nu nog wel proberen.....

Thkx
Offline BigBug - 21/09/2004 19:12
Avatar van BigBug PHP expert de html pagina openen met dreamwaver of wattan ook en opslaan als .php...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s