login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Website pakt CSS niet op bepaalde laptops (Opgelost)

Offline linda__ - 14/09/2016 14:30 (laatste wijziging 14/09/2016 14:37)
Avatar van linda__Nieuw lid Hoi.

Onderstaande website heb ik gecodeerd en vormgegeven. Nou hoef ik verder op de rest van mijn codes geen commentaar... Ik ben nog lerende namelijk. Het is niet dat ik hier niet voor open sta, maar ik heb al iemand die mij op mijn fouten en tekortkomingen wijst. Deze persoon is echter even buiten beeld en dit probleem wil ik snel opgelost hebben.

Het enige waar ik deze topic voor open is het feit, dat op bepaalde pc's en laptops... Voornamelijk windows, de webbrowser de CSS gewoon helemaal niet pakt.

Het gaat om de website www.buroaa.nl, die ik voor deze gelegenheid even online heb gezet. Ik ben erg benieuwd of dit aan de codering ligt of mogelijk aan de browser instellingen van dergelijke pc's?

Het gaat om de nieuwste versies van Edge en Chrome en windows 7 of 8 en windows 10.

Ik hoop dat iemand mij helpen kan!

Gr. Linda

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nielsvdwal - 14/09/2016 15:02
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde In je CSS heb je de laatste media query niet afgesloten (voor TELEFOONS PORTRAIT).
Offline linda__ - 14/09/2016 15:47
Avatar van linda__ Nieuw lid Hoi Niels, bedankt voor je reactie... Helaas lost dit het probleem niet op.
Offline nielsvdwal - 14/09/2016 16:18 (laatste wijziging 14/09/2016 16:24)
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde Ik zie dat je een <base> tag hebt toegevoegd.
Je <link> tag voor je CSS zou je nu kunnen aanpassen naar: <link href="/stylesheet/opmaak.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

Is je probleem niet gewoon dat je geen CSS hebt voor schermen groter dan 1600px? Heeft verder niks met OS of Browser te maken.
Offline linda__ - 14/09/2016 16:54
Avatar van linda__ Nieuw lid Wauw, wat ontzettend stom dat ik daar zelf niet eerder aan heb gedacht. De oplossing kan soms zo makkelijk zijn, dankjewel!
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s