login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

LSEP karakters in WP sites zichtbaar

Offline Patricia - 07/09/2016 09:57
Avatar van PatriciaNieuw lid Hallo,

In 2 WP sites www.4disatravelblog.be en www.yucca-airport.be
staan LSEP karakters zichtbaar.

"Bij Yucca zijn er geen kleine lettertjes of extra kosten. De prijs die u krijgt is de prijs die U betaalt. 
Geen extra kosten voor kinderzitjes of –stoeltjes, geen meerprijs voor golftassen, rolstoelen of buggy’s, geen verhoging voor nacht –of weekendrit!"

Ik heb Chrome Versie 53.0.2785.89 m (64-bit) in Windows 10.
In Firfox en Edge geen probleem.

Dit probleem is gekend bij Google sinds november 2015

https://bugs.ch...?id=550275

als beheerder van beide sites, update ik de teksten regelmatig voor beide sites. Ik heb een aantal testpersonen gevraagd dit te bekijken en sommige zien de LSEP karakters wel in Chrome en sommigen niet.

Ik heb Google Chrome volledig terug geïnstalleerd (map op C:\ verwijderd), nieuwe gebruiker aangemaakt en malware, maar geen geluk. Zoals die bug aangeeft,gaat dit allicht niet helpen.
Volgens het Google forum ligt dit aan een update maar hoe geraken we van die vreemde vogels verlost?

Iemand een idee?

Alvas bedankt en alle tips welkom!

Patricia

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Thomas - 09/09/2016 12:36
Avatar van Thomas Moderator Die bug gaat specifiek over, of is in ieder geval gerelateerd aan, ChromeOS, en niet zozeer over Chrome als browser?

Dan het karakter in kwestie. Dit is een regelovergang of iets soortgelijks? Het lijkt er in ieder geval op dat dit niets "zichtbaars" afbeeldt.

Heb je geprobeerd om een ander karakter te gebruiken die hetzelfde doet? Bijvoorbeeld een simpele regelovergang? Ik zou een simpel/ander alternatief zoeken dat hetzelfde doet zonder bovengenoemde problemen.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s