login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

onmouseover

Offline tomberg - 20/06/2016 21:12
Avatar van tombergNieuw lid Hallo,
Ik heb een vraagje. De homepage van een website maakt gebruik van een mouseover class.

Voorbeeld, stukje uit code:
<div class="tekst">
<div class="part">
<h1 class="Over" onmouseover="setVisibility('Overtext', 'block');setVisibility('onstext', 'none');setVisibility
......
<div id="Overtext" class="Overtext">blablbabal</div>

Nu wil ik eigenlijk dat bij het laden van de pagina standaard de 'mouse over' al voor de 'Over' zichtbaar is en niet pas al de muis er over gaat.
Eigenlijk zou hij de 'Over' als default bij het laden moeten doen.

Het betreft een Wordpress site, iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Bedankt!

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Thomas - 20/06/2016 21:44 (laatste wijziging 20/06/2016 21:45)
Avatar van Thomas Moderator De onmouseover meuk weglaten en enige functionaliteit die deze elementen met de "Over" class zouden moeten hebben aan deze class koppelen via bijvoorbeeld jQuery? Draai het dus om. Niet eerst allemaal functionaliteit erin stoppen die je er vervolgens weer uitsloopt :/.

Het is handig dat je erbij vermeldt dat dit een WordPress site betreft, maar in dit geval niet per se van belang voor dit vraagstuk denk ik. Als dit een theme is zou ik wel een kopie trekken van de van toepassing zijnde bestanden, en daar dan wijzigingen in verrichten zodat het theme zelf intact blijft. Ik heb verder nagenoeg geen ervaring met WordPress, maar het lijkt mij onverstandig te rommelen in "originele bronbestanden" (mits van toepassing).
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s