login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ongevraagde links

Offline riko - 19/10/2015 11:36
Avatar van rikoNieuw lid Hallo,


Sindskort beheer ik een html-website voor iemand, waarvoor ik teksten en afbeeldingen aanpas indien nodig. Ik ben echt een leek op het gebied van html, maar juist door het te gaan doen wil ik meer leren over html.
Nu ben ik zover dat ik allerlei teksten en afbeeldingen heb aangepast, maar nu krijg ik ineens ongevraagde links in de tekst.Een willekeurig woord dat geen link draagt, ziet er ineens uit als een linkje, en linkt vervolgens door naar een download of advertentie. Iemand een idee?


Riko

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jointjeff - 19/10/2015 11:57
Avatar van Jointjeff HTML interesse Dat klinkt alsof je een misschien een browser-extensie aan hebt staan. Heb je een link van de site?

Probeer alvast eens de website in een andere browser te bekijken.
Offline Thomas - 19/10/2015 13:22
Avatar van Thomas Moderator Waar wordt deze website gehost? Wellicht is dit een hele goedkope of gratis host, mogelijk worden er dan reclame-boodschappen ingevoegd. En wat JointJeff zegt, als de webserver/website deze niet na afloop / terloops toevoegt, dan moet er dus een ander proces zijn die dit veroorzaakt, het zal in ieder geval niet vanzelf gebeuren.

Heb je een voorbeeld van deze website? Dat zou e.e.a. al een stuk duidelijker maken denk ik.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s