login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

responsive

Offline siese - 22/07/2014 14:15
Avatar van sieseNieuw lid Hallo, Ik heb een nieuwe website gemaakt met redelijk wat CSS3-code voor de menu en enkele effecten. Op smartphone zijn deze niet te zien. Kan ik die er toch op krijgen?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 22/07/2014 15:11 (laatste wijziging 22/07/2014 15:11)
Avatar van Thomas Moderator Hangt van de smartphone/het OS/de geinstalleerde apps af?

Heb je al gezocht op mogelijke issues/workarounds/oplossingen van hetgeen jij wilt gebruiken in combinatie met de smartphone(s) waar de problemen optreden?

Deze vraag is trouwens dermate vaag / te algemeen zodat je hier niet simpelweg "ja" of "nee" op kunt antwoorden.

Misschien kun je dit oplossen door het installeren van speciale voorzieningen, maar dan wordt het dus wel minder eenvoudig om je site/app rechtstreeks te gebruiken.

Ik maak hier een beetje uit op dat deze website niet in eerste instantie is geschreven voor smartphones? Correct me if I'm wrong, maar was niet het hele idee van responsive design dat je dezelfde informatie op verschillende manieren kunt presenteren zodat ze juist toegankelijk zijn op verschillende apparaten? En ja, op smartphones zal waarschijnlijk niet alles (hetzelfde) werken als in een browser op een desktop-pc of laptop...

Ik denk in eerste instantie dat je voor je smartphones een andere oplossing moet zoeken dan je voor je huis-tuin-en-keuken-pc gebruikt, althans zo klinkt het.
Offline Wijnand - 22/07/2014 16:33
Avatar van Wijnand Moderator Heb je een voorbeeld?
En welke code werkt er niet?
Offline siese - 23/07/2014 16:25
Avatar van siese Nieuw lid Sorry, mijn vraag was inderdaad nogal vaag.
Ik heb bijvoorbeeld deze code gebruikt voor het menu van de pagina's met dropdown:
http://cssmenum...-down-menu

en hoovereffects als dit zijn ook niet te zien op de smartphone:
http://tympanus...-with-css3/

Ik heb nog niet echt ervaring met responsive. Ik veronderstel dat een alternatieve maken voor smartphone geen probleem kan vormen?
Offline Wijnand - 24/07/2014 09:43
Avatar van Wijnand Moderator Die hovereffects werken op mijn smartphone (android). Geen problemen mee. Dat menu werkt ook goed. Op welke smartphone kijk jij?
Offline siese - 25/07/2014 13:10
Avatar van siese Nieuw lid Ik kijk op ipodtouch safari. Bij een andere telefoon (Samsung) werkte het ook niet. Zou het kunnen als ik safari update het dan wel werkt?
Offline Wijnand - 28/07/2014 08:52
Avatar van Wijnand Moderator Ik zou zeggen, probeer het :-)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s