login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Facebook Like Button

Offline Pythonmaniac - 12/02/2014 00:00
Avatar van PythonmaniacLid Hallo allen,

Ik denk ik plaats het hier maar even. Ik hoop dat ik goed zit. Ik zit met een rare vraag.

Ik heb op de development pagina van FB een like button laten genereren voor mijn website. Deze ga ik natuurlijk nog dynamisch maken zodat ik mijn artikelen kan laten delen op Facebook. Echter:

De stappen gevolgd, SDK script gedeelte na de body ingevoegd en op de plek van de button heb ik de button geplaatst. Alleen...

Ik zie helemaal niks. Ik heb het in 2 verschillende pagina's geprobeerd. De pagina's HTML5 van gemaakt, maar nog steeds zie ik geen button verschijnen. Ook ben ik allang ingelogd op Facebook.

Is er een oplossing hiervoor?

Gr,

Pythonmaniac

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 12/02/2014 00:20
Avatar van vinTage Nieuw lid Een link naar je (test) pagina zegt meer dan 10000 woorden!!
Offline Pythonmaniac - 12/02/2014 01:27 (laatste wijziging 12/02/2014 02:20)
Avatar van Pythonmaniac Lid Ik vind het sturen van een link gevaarlijk, kan dit eventueel ook over pm? Overigens:

Ik heb het even getest: alleen als ik een pagina include doet hij het niet, als ik de pagina apart bekijk wel. Kan het dus zijn dat hij het includen niet meepakt?

Edit: hij verschijnt soms en soms niet, heb het op een andere manier opgelost. Maar het blijft irritant dat die soms verschijnt.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s