login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Simpel formulier

Offline Bastiaanleuv - 27/11/2013 14:46
Avatar van BastiaanleuvNieuw lid Ik zou graag het volgende formulier willen maken:

http://www.bere...oduct.html

Dus gewoon de marge berekenen van 2 bedragen. Is er wellicht iemand die dit kan maken voor een kleine vergoeding?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 28/11/2013 11:56
Avatar van Thomas Moderator In zijn eenvoudigste vorm zou je dit zelfs met JavaScript (native of jQuery) kunnen doen.

Of heb je voorkeur voor een andere taal (PHP)?

Gebruik je dit formulier als een soort van rekenvoorbeeld, net als op die site gebeurt, of is dit onderdeel van een groter geheel? Wil je nog verder kunnen rekenen met de resultaten, wil je deze nog opslaan in een of andere vorm?
Offline JoDe - 31/12/2013 11:09
Avatar van JoDe Lid Hoi Bastiaanleuv,

Ik weet, het mag niet! Maar ik zou je aanraden om de broncode af te speuren en zo dit formuliertje eruit te kopieren en plakken. Als je Internet Explorer gebruikt, druk CTRL+U en druk CTRL+A , kopieer het met CTRL+C en plak het in een appart document met: CTRL+V. Nu gooi je alle ongewenste stukken eruit en dan heb je wat je wilde! Als je geen zin hebt om in de broncode te gaan vroeten, maak dan een IFrame. (Dit doe je wel best met toestemming van de webmaster!)

Hier de code voor een IFrame:
  1. <iframe width="100%" height="100%" src="(adres)"></iframe>

(Vervang '(adres)' door het werkelijke adres naar de pagina. Ik gebruik hier bewust andere aanhalingstekens, zodat je weet dat de aanhalingstekens in de code het zelfde moeten blijven.)
LET OP: Vraag zeker toestemming om dit te doen! Dit kan je loopbaan kosten!

Groeten JoDe
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s