login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Under construction website blijft getoont in plaats van nieuwe index (Opgelost)

Offline Catoo - 30/08/2013 08:42
Avatar van CatooNieuw lid De website is inmiddels af, dus deze wil ik tonen op internet.
De under construction pagina (index.htm) had ik in de tussentijd geupload via Filezilla. Werkte prima.

Nu heb ik die indexpagina bij Filezilla onder 'Public html' gedelete (de snelverbinding was gemaakt) om vervolgens alle nieuwe files te uploaden inclusief nieuwe indexpagina.
Maar: internet blijft de under construction pagina tonen.

De under construction pagina staat nergens geupload op een andere computer.
Wat zie ik over het hoofd?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 30/08/2013 08:51 (laatste wijziging 30/08/2013 08:52)
Avatar van marten Beheerder Heb je een url waarop we kunnen kijken? In principe is er verder niks aan de hand in je keuze voor Snel verbinden of niet hoor. Dat maakt zoveel niet uit, of de verbindingsinstellingen moeten afwijken van het standaard 
Offline Catoo - 30/08/2013 08:56
Avatar van Catoo Nieuw lid De url is in dit geval niet van belang lijkt me.

Wat bedoel je met "de verbindingsinstellingen moeten afwijken van het standaard?
Offline marten - 30/08/2013 08:58
Avatar van marten Beheerder Nou sommige instellingen gebruiken bv active of passive. Dat kan je niet instellen bij snel verbinden. Maar als je connectie met je site hebt op die manier kan dat het probleem niet zijn. Kan je een screenshot sturen met de bestanden in de public_html map?
Offline Catoo - 30/08/2013 09:10 (laatste wijziging 30/08/2013 09:13)
Avatar van Catoo Nieuw lid Sorry, ik krijg het niet in dit bericht geplakt..
Kan ik bij 'instellingen' iets nakijken?
Bij 'overdrachtstype' staat 'automatisch'.
Offline marten - 30/08/2013 09:43
Avatar van marten Beheerder Heb je connectie met de server? Bij snelverbinden?
Offline Catoo - 30/08/2013 10:03
Avatar van Catoo Nieuw lid Ja.
Als ik Filezilla af wil sluiten, geeft hij nu wel aan: Sommige bestanden moeten nog bewerkt of geupload worden.
Zo lang duurt dat toch niet (inmiddels langer dan een uur) om up te loaden?
Offline marten - 30/08/2013 10:08
Avatar van marten Beheerder Nee dat klopt. Onder in het scherm bij FileZilla staat je wachtrij. Wil je daar eens rechter muisknop en dan Process Queue (verwerk wachtrij of dergelijke) doen?
Offline Pieter - 30/08/2013 12:42
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Wat ook mogelijk is, is dat je je site nog laadt uit je cache. Doe eens een hard refresh en kijk als het dan goed is.
Heb je je host al gecontacteerd?
Bedankt door: Catoo
Offline Catoo - 30/08/2013 12:54
Avatar van Catoo Nieuw lid Pff, wat een bevalling. Maar de hard refresh heeft gewerkt, de website is online!
Geweldig. Hartelijk dank voor de steun en goede adviezen.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s