login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Foundation system/Framework

Offline antrax - 15/06/2013 01:43
Avatar van antraxLid Hallo allemaal

Nu ik html css goed onder de knie heb nu,ben ik me gaan verdiepen in Responsive design.
En kwam na wat zoeken foundation framework tegen nu is mijn vraag zijn er mensen die dat gebruiken voor een Responsive design en kan je het ook gebruiken om van psd tot html css te basen puur om het je zelf makkelijk te maken en het tijd scheelt?
Heeft er toevallig ook iemand een tutorial over foundation framework hoe het in de praktijk werkt?
Ik weet dat je met 12 kolommen werkt maar verder is het nog niet hellemaal duidelijk voor mij vandaar dat ik een tutorial zoek.
Vriendelijke Groeten Robbert Wilbrink

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterJ - 15/06/2013 10:23
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
Citaat:
kan je het ook gebruiken om van psd tot html css te basen puur om het je zelf makkelijk te maken en het tijd scheelt?

Misschien wel, maar dat moet je niet gebruiken. Ik vergelijk get altijd met google translate, het werkt wel maar de zinnen die eruit komen zijn nou niet al te goed. Een computer is nog niet slim genoeg om dat te doen en zo is het ook met het omzetten van een plaatje naar html en css.

Ik heb nog nooit met het 'framework' gewerkt, maar na wat snel lezen ga ik er ook niet mee werken. Ik hou meer van partial grid systems, dus dingen als 'one-third' en 'five-sixth'.
Offline antrax - 24/08/2013 23:31
Avatar van antrax Lid Ben nu begonnen met Twitter bootstrap omdat onder de knie te krijgen om een design responsive te maken. Alleen kom ik er niet echt uit hoe dat systeem werkt heb al op de originele site gekeken maar daar staat ook weinig op. Dus heeft iemand een goeie tutorial voor mij .
Offline Wijnand - 26/08/2013 08:35
Avatar van Wijnand Moderator Ik heb geen tutorial, maar je kunt natuurlijk altijd hier vragen stellen. Wat snap je niet precies?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s