login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[sitecheck] feedback op mijn eerste website (Opgelost)

Offline gamertje - 19/05/2013 01:57 (laatste wijziging 27/04/2014 22:35)
Avatar van gamertjeNieuw lid

16 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 19/05/2013 23:26
Avatar van Stijn PHP expert - Je menu is vervelend. Zorg ervoor dat het "spring" effect weg is.
- Waarom staat "contact" 2x op iedere pagina?
- Contact pagina kan stukken beter en dan bedoel ik de manier waarop dit gebeurd. Nu wordt mijn mailclient geopend. Er is ook geen controle of de "gevraagde" velden ingevuld zijn. Op het internet vind je miljoenen contact scriptjes in duizenden talen.

Voor de rest ziet het er mooi uit.
Bedankt door: gamertje
Offline gamertje - 20/05/2013 12:35
Avatar van gamertje Nieuw lid
Stijn schreef:
- Je menu is vervelend. Zorg ervoor dat het "spring" effect weg is.
- Waarom staat "contact" 2x op iedere pagina?
- Contact pagina kan stukken beter en dan bedoel ik de manier waarop dit gebeurd. Nu wordt mijn mailclient geopend. Er is ook geen controle of de "gevraagde" velden ingevuld zijn. Op het internet vind je miljoenen contact scriptjes in duizenden talen.

Voor de rest ziet het er mooi uit.


Menu zal ik eventueel aanpassen zoals het sitemaster menu of een andere op het internet.

Contact 2x is inderdaad een beetje dubbel op, was eerst de bedoeling hier wat anders te plaatsen. Maar daar was ik nog niet aan toe gekomen.

Contactform zal ik ook even naar kijken.


Bedankt!
Offline Martijn2008 - 20/05/2013 15:32 (laatste wijziging 20/05/2013 15:39)
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Ziet er goed uit, een simpel en overzichtelijk design. Ik denk als je die puntjes van Stijn verwerkt, dat je een leuke portfolio website hebt.

Overigens, ik mis in je portfolio nog die portfolio website van je!!!

Grappig dat je als beginner al zo'n coolle website hebt gebouwd. Hoe ben je eigenlijk gekomen tot deze uitwerking? Wat was je aanpak?
Bedankt door: gamertje
Offline gamertje - 20/05/2013 16:01
Avatar van gamertje Nieuw lid
Martijn2008 schreef:
Ziet er goed uit, een simpel en overzichtelijk design. Ik denk als je die puntjes van Stijn verwerkt, dat je een leuke portfolio website hebt.

Overigens, ik mis in je portfolio nog die portfolio website van je!!!

Grappig dat je als beginner al zo'n coolle website hebt gebouwd. Hoe ben je eigenlijk gekomen tot deze uitwerking? Wat was je aanpak?


Bedankt voor je reactie,

Ga zo gelijk is even kijken wat ik met die puntjes van Stijn ga doen:)

Zal tevens in het portfolio de site opnemen, goed punt!

Voor een schoolopdracht moest ik een site gaan ontwerp in html en Css echter was er een template beschikbaar om vanuit te werken. Dit leek mij niet leuk en ik zocht uitdaging door gaan der weg enkel html en css tutorials te volgen. En lekker veel uurtjes te gaan klooien ben uit eindelijk tot dit resultaat gekomen. Vandaar dat ik nu om reacties en feedback vraag zodat ik deze eventueel mee kan nemen in de verder uitwerking.

Offline riagabel2 - 23/05/2013 11:29
Avatar van riagabel2 Lid Hij lijkt wel heel sterk op deze portfolio website: Klik
Bedankt door: gamertje
Offline gamertje - 23/05/2013 14:09
Avatar van gamertje Nieuw lid
riagabel2 schreef:
Hij lijkt wel heel sterk op deze portfolio website: Klik


Klopt dat is ook mijn site:)

Alleen staat die op de schoolserver waardoor ik er enkel op school aan kan werken!

Dat is de definitieve versie, de website robbert.uphero.com gebruik ik voor mijn test!

Snap de verwarring, maar zo is het!
Offline riagabel2 - 23/05/2013 14:10
Avatar van riagabel2 Lid O oke vandaar ik dacht al. Alleen dan staat er nog een linkje verkeerd die word namelijk doorgestuurd naar die andere.
Offline gamertje - 23/05/2013 14:11
Avatar van gamertje Nieuw lid Waar als ik vragen mag?
Offline riagabel2 - 23/05/2013 14:13
Avatar van riagabel2 Lid Op de pagina "Curriculum Vitae" bij de link onderin van klik hier die word daarnaartoe doorgestuurd
Offline gamertje - 23/05/2013 14:16
Avatar van gamertje Nieuw lid Gelijk even regelen heeft met het htacces bestand te maken bedankt voor de fout!
Offline riagabel2 - 23/05/2013 14:19
Avatar van riagabel2 Lid Geen probleem
Offline gamertje - 23/05/2013 15:06
Avatar van gamertje Nieuw lid Verder nog tips ?
Offline riagabel2 - 23/05/2013 15:10
Avatar van riagabel2 Lid Nee niet dat ik zo kan verzinnen ziet er goed uit... Wou dat mijn eerste portfolio website er zo uit zag ;)
Offline gamertje - 23/05/2013 15:12
Avatar van gamertje Nieuw lid Gewoon de tijd nemen en rustig tutorials volgen in html en css, dan later pas gaan experimenteren.
Offline riagabel2 - 23/05/2013 15:16
Avatar van riagabel2 Lid Ja ik ben nu al een stuk verder. Alleen begin niet meer aan een portfolio site voor mezelf omdat ik daar de inspiratie niet voor heb. Verder zit ik goed bij een bedrijf waar ik nu werk dus doe de laatste tijd al minder voor mezelf
Offline gamertje - 26/05/2013 10:56
Avatar van gamertje Nieuw lid Ach ja dan heeft het niet zoveel waarden. Iemand nog opbouwende feedback?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s