login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Website maken...

Offline vwpolo02 - 10/02/2013 13:17 (laatste wijziging 10/02/2013 13:18)
Avatar van vwpolo02Lid Ik ga binnenkort een website maken voor een restaurant. Zelf heb ik al websites gemaakt in ASP.NET en PHP. Nu ben ik aan het twijfelen wat te gebruiken voor de website. Wat zijn de grootste voordelen van beide talen en zijn er nog andere (betere) alternatieven? Of is dat eigenlijk allemaal puur eigen keuze? En is het eigenlijk nog gebruikelijk om een website "from scratch" te maken?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline markla - 10/02/2013 22:46
Avatar van markla PHP interesse zelf zou ik voor een restaurant gebruik maken van een standaard open source CMS zoals Joomla of Drupal, etc gebruiken. Daarbij en leuke Template zoeken en die naar behoefte aanpassen.
Offline FrankieC - 11/02/2013 02:18 (laatste wijziging 11/02/2013 02:37)
Avatar van FrankieC Lid
vwpolo02 schreef:
Ik ga binnenkort een website maken voor een restaurant. (...) En is het eigenlijk nog gebruikelijk om een website "from scratch" te maken?

Voor een restaurant zeker wel! Daar wil je dat het karakter van het restaurant goed tot uiting komt in de site en wil je dus niet beperkt worden door templates. CMSs zou je alleen moeten gebruiken als het gaat om bedrijven waar verschillende mensen de inhoud moeten kunnen bewerken, of als er sprake is van snel veranderende inhoud.
Offline Pieter - 11/02/2013 13:59
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Een site zonder CMS is anno 2013 niet meer aan te raden. Vroeg of laat komt er altijd wel de vraag om iets snel aanpasbaar te maken. Puur strategisch is dat ook de slimste zet.
Joomla zou ik niet zo snel aanraden, maar Drupal en Wordpress wel.

Je kan perfect je zelf ontwikkelde layout koppelen aan een cms systeem.
Offline FrankieC - 16/02/2013 17:22
Avatar van FrankieC Lid
Pieter schreef:
Een site zonder CMS is anno 2013 niet meer aan te raden. Vroeg of laat komt er altijd wel de vraag om iets snel aanpasbaar te maken.

Dat is waar.

Pieter schreef:
Je kan perfect je zelf ontwikkelde layout koppelen aan een cms systeem.

Ik weet niet of dat voor de vraagsteller ook opgaat.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s