login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

media queries (Opgelost)

Offline plw12 - 05/11/2012 21:29
Avatar van plw12Nieuw lid Ik maak mijn website responsive; test.van-der-weele.nl (nog niet klaar) Hij werkt op testsites zoals responsinator.com Maar hij werkt niet op de samsung galaxy mini.
Nu blijkt met http://www.ist....eries.html
dat de samsung galaxy mini als een desktop wordt gezien. Mijn site klopt dus wel, maar de telefoon niet.. Echter het greenpeace magazine is wordt wel goed weergegeven op de telefoon. http://www.greenpeace.nl/gpmagazine/
Ik heb allerlei variaties en tests geprobeerd, maar ik kom er niet achter wat ik fout doe of wat ik moet doen om mijn site wel goed weer te geven.
Kan iemand mij op weg helpen?
Groet, Peter

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 05/11/2012 21:42
Avatar van marten Beheerder Kijk eens naar de media queries welke gebruikt worden door html5boiler template van oa. Paul Irish. Hierin staan verschillende voorbeelden.
Offline WouterJ - 05/11/2012 22:53
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Ik zou je media queries niet instellen op groottes van devices maar op breekpunten van je design. Vanaf wanneer krijg je een verticale scrollbar, vanaf welk punt loopt het menu over op 2 lijnen, ect?

Marten, HTML5Boilerplate is een project van H5BP. Paul Irish is 1 van de 4 (?) oprichters van H5BP, maar heeft van de rest niks te maken met HTML5Boilerplate in de vorm die jij nu gebruikt.
Offline plw12 - 06/11/2012 08:40
Avatar van plw12 Nieuw lid Dank jullie wel Marten en Wouter,
Ik ga er mee verder. device groottes begon ik idd. al wat los te laten. html5boilerplate kende ik niet; ga kijken of ik daar de querie vind, waarop ook de samsung mini reageert.
Offline marten - 08/11/2012 09:13
Avatar van marten Beheerder
WouterJ schreef:
Ik zou je media queries niet instellen op groottes van devices maar op breekpunten van je design. Vanaf wanneer krijg je een verticale scrollbar, vanaf welk punt loopt het menu over op 2 lijnen, ect?

Marten, HTML5Boilerplate is een project van H5BP. Paul Irish is 1 van de 4 (?) oprichters van H5BP, maar heeft van de rest niks te maken met HTML5Boilerplate in de vorm die jij nu gebruikt.


Vandaar de oa. ervoor 
Offline plw12 - 08/11/2012 13:13
Avatar van plw12 Nieuw lid Uiteindelijk bleek het propleem dat ik niet in de head had staan:
<meta name="HandheldFriendly" content="true" />

Probleem is opgelost!
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s