login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

index.htm maakt geen contact met stylesheet en overige html documenten (Opgelost)

Offline Catoo - 03/11/2012 10:30
Avatar van CatooNieuw lid Via Filezilla heb ik de bestanden geupload. Ze staan onder "www" en onder "public_htm", namelijk als mapje Afbeeldingen (incl. alle afbeeldingen), mapje HTML files (incl. files), mapje Stylesheet (incl. stylesheet) en daaronder staat idex.htm.
Echter: nu staat de website online (http://www.hypnotherapiesittard.nl), maar hij herkent alleen de index en maakt geen contact met de stylesheet, afbeeldingen en overige html documenten. De website ziet dus momenteel uit als een grote puinhoop.

Ik heb de website gemaakt in HTML-kit en gecontroleerd met Mozilla Firefox. Daarin werkte het wel. Ik heb gebruik gemaakt van relatieve paden bij verwijzen naar andere pagina's en afbeeldingen.

Wie kan mij hierbij helpen?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 03/11/2012 10:38
Avatar van vinTage Nieuw lid De links online zien er zo uit...

<link href = "..\www.hypnotherapiesittard.nl\Hypnotherapie Stylesheet/Hypnotherapie Stylesheet.css" rel = "stylesheet" style = "text/css">

Dat zou er zo uit moeten zien.
<link href = "Hypnotherapie Stylesheet/Hypnotherapie Stylesheet.css" rel = "stylesheet" style = "text/css">

Gebruik ook GEEN spaties in een pad en gebruik alleen kleine letters.
Offline Catoo - 03/11/2012 10:45
Avatar van Catoo Nieuw lid Beste vinTage,

Bedankt voor je snelle reactie, maar het maakt helaas geen verschil.
Offline vinTage - 03/11/2012 12:04
Avatar van vinTage Nieuw lid Mjah, misschien was het een misleidende reactie..

Geef je images en bestanden namen zonder spaties en hoofdletters.
Hernoem dus bijvoorbeeld je css bestand naar styles.css en de map waarin dat bestand zich bevind css

in de index gebruik je dan

<link href = "css/styles.css" rel = "stylesheet" style = "text/css">
Offline Catoo - 03/11/2012 12:45
Avatar van Catoo Nieuw lid Uiteindelijk heb ik alle bestanden, afbeeldingen en de stylesheet op 1 hoop gegooid (dus niet meer geordend in mapjes) en overal de relatieve paden aangepast.
Nu is het wel gelukt. Niet ideaal, maar de site ziet er online weer uit zoals het moet!
Dankjewel voor het meedenken.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s