login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Drupal Corolla Thema resize browser (Opgelost)

Offline DriesA - 13/10/2012 12:12
Avatar van DriesALid Hallo,

Ik heb een drupal 7 website opgezet met het corolla thema maar wanneer ik de browser verklein, overlappen het rechtermenu en de middenpagina maar dit enkel op de pagina's waar ik html-tabellen gebruik. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Een voorbeeld kan je hier vinden.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 13/10/2012 13:37
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Je kan een overflow:scroll meegeven op de table, waardoor je tabel een horizontale scroll krijgt.

Ik zou het trouwens niet met een tabel doen, maar met een lijst (ul/li), want het is uiteindelijk maar een lijst mensen. Je kan het hetzelfde stijlen.
Bedankt door: DriesA
Offline Kevin - 13/10/2012 13:41
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Zelfde opmerking als @Pieter, gebruik een lijst of zelf met divs kan je dit gedaan krijgen. Een tabel probeer je best te vermijden (tenzij het tabulaire data is).

Kleine tip, de foto's zijn nogal zwaar in bestandsgrootte. Verklein deze best.
Bedankt door: DriesA
Offline DriesA - 13/10/2012 20:02
Avatar van DriesA Lid Pieter, Kevin,

Bedankt voor de tips.
Enig idee hoe ik colspan uit een html tabel kan vervangen in een ul/li tag?

Mvg,
Max
Offline Pieter - 13/10/2012 22:01
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Bedoel je voor de titeltjes zoals "Disciplinetrainerstrainers"? Daarvoor gebruik je dan toch weer beter de heading tag (h1/h2/h3/h4/h5/h6), met eronder een nieuwe lijst...?
Bedankt door: DriesA
Offline Pieter - 13/10/2012 22:01
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Bedoel je voor de titeltjes zoals "Disciplinetrainerstrainers"? Daarvoor gebruik je dan toch weer beter de heading tag (h1/h2/h3/h4/h5/h6), met eronder een nieuwe lijst...?
Bedankt door: DriesA
Offline UpLink - 13/10/2012 23:10 (laatste wijziging 13/10/2012 23:10)
Avatar van UpLink ... Pieter is een posthunter denk ik... Hij wou boven Martijn blijven staan  
Offline DriesA - 14/10/2012 12:36
Avatar van DriesA Lid Bedankt voor de tips.

Heb het met div's kunnen oplossen! 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s