login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

wat zal ik doen?

Offline endymion - 17/09/2004 21:33
Avatar van endymionLid hoi.
ik heb nu www.c-jochemsen.nl/test.php

nu zit ik te tobben over wat ik met het grote vlak ga doen. Wat zou jij doen? een iframe erin zetten?
wat ik eigenlijk mooier vind, is dat de website langer word, naar mate ik meer inhoud in een pagina zet. maar omdat ik nu na uren gepruts eindelijk die DIV'jes goed heb zitten, ben ik bang dat de onderkant niet naar beneden gaat. in me stylesheet heb ik zoveel geklooit met margin-top en margin-left enzo dat ik bijna de weg kwijt ben.. Zou een iframe mooi zijn int midden? dan is het wel vrij klein eigenlijk.

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 17/09/2004 21:38
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
ik denk zelf dat het mooiste bij zo'n site is die je nu hebt gemaakt een i frame of een table/div met een scrollbar
Offline endymion - 17/09/2004 21:44
Avatar van endymion Lid ok heb ik er nu in zitten.. ik heb ook ff wat inhoud erin gezet ( let verder maar niet op de inhoud )
maar toch vind ik ut nie ech mooi, zou ik de borders weg moeten doen? of een andere kleur moeten geven ofzo?
Offline infinity - 17/09/2004 21:50
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
http://www.c-jochemsen.nl/test.php/ voor de gene die lui zijn:P

maar idd haal die borders weg en misschien kan je het vak wat groter maken
Offline endymion - 17/09/2004 22:19
Avatar van endymion Lid ok, done..
ziet er idd beter uit.. maar ist ook mooi genoeg? ja ik vind het ok, maar kweet niet of het voor iedereen wel mooi is..
de tekst in die div ( het is geen iframe ) moet kleiner enzo, maar kijg de style niet aan de praat me de tekst.. maar goed
Offline infinity - 17/09/2004 22:29
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
ja nu vind ik hem ook mooi:D maar van die style moet je niet aan mee vragen dat weet ik zo even niet
Offline endymion - 17/09/2004 22:33
Avatar van endymion Lid ok thnx.. zal um zo wel laten dan 
vind met tabellen werken veel makkelijker en ook mooier, omdat die bijv gewoon langer worden zodra er meer inhoud in je pagina kom.. en bij div ligt het iets moeilijker.. maar goed, paar gasten zeiden tegen mij dat met tabellen werken niet meer voor de echte webdesigner is 
Offline numlockrond - 17/09/2004 23:00
Avatar van numlockrond Onbekend HTML code schrijven die alleen door micro$oft internet exploder goed weergegeven wordt, DAT is niet meer voor de echte webdesigner.
Offline endymion - 18/09/2004 01:20
Avatar van endymion Lid tja, dat is weer een stap verder waar ik me nog niet in verdiept heb.
Offline Insane - 18/09/2004 09:57
Avatar van Insane Onbekend ik wil ff een opmerking maken over de site!

ZEEEEEEEEEEEEEEER MOOOOOOOOOOOOOI!

wel jammer is dan weer dat je zo vaak word doorgelinkt!;-)
Offline endymion - 18/09/2004 10:32
Avatar van endymion Lid wat bedoel je Xarion?
ja een paar linkjes verwijzen nog naar mijn website MET tabellen of bedoel je da nie? 
Offline Insane - 18/09/2004 10:50
Avatar van Insane Onbekend nee ik bedoel als je op designs klikt dan staat er photoshop dan staat een tutorial klik hier en dan ben je er pas..dat bedoel ik;-)
Offline endymion - 18/09/2004 10:54
Avatar van endymion Lid oja haha.. ja weet ik maar kijk, je moet toch alles onderverdelen.
een PS tut en een PHP script mogen niet bij elkaar komen, dus als je op webdesign klik zou je eerst de categorie moeten kunnen kiezen.. als ik nou 2 PS tuts heb, die kan je niet op de zelfde pagina zetten, want dan word die pagina wel heel lang, dus moet ik de PS tutorials ook weer op aparte pagina's zetten, en de linkjes daarnaar moeten op de PS tut pagina haha
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s