login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

2-talige website

Offline san - 07/06/2012 20:44
Avatar van sanHTML interesse Ik zou heel graag een advies willen hebben. Ik wil een eenvoudige website maken in het nederland maar ook met een engelse versie. Ik bedacht om dan van elke nederlandse pagina ook een engels pagina te maken. Dus 2 aparte pagina's. Is dit de makkelijkste/beste oplossing op zijn er betere denkbaar. Ik heb verder geen verstand van php en zie het ook niet zitten hiervoor een csm in te bouwen. Maar mocht dit echt een betere oplossing zijn hoor ik dit graag.

15 antwoorden

Gesponsorde links
Offline icemar - 07/06/2012 21:57
Avatar van icemar Lid Hier staat een uitleg hoe je het beste dit kan maken met hulp van een cms
http://www.webs...hp?lang=NL
Offline Pieter - 08/06/2012 08:25
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Er zijn betere oplossingen: toch een CMS gebruiken. 
Offline san - 08/06/2012 09:51
Avatar van san HTML interesse Bedankt voor het advies. Dan toch maar CMS inbouwen ja . Ik wil ook dmv een inlogsysteem een websitebeheer erin hebben(teksten veranderen). Dus misschien is Joomla dan een idee? En dan voor het taalgedeelte Joomfish?
Offline Pieter - 08/06/2012 10:02
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik zou Joomla! niet gebruiken. Te log, de complex, niet gebruiksvriendelijk. Probeer eens WordPress of Drupal.
Offline Nielzie - 08/06/2012 10:22
Avatar van Nielzie Lid Of maak misschien je eigen CMS? Wanneer je niet zou willen dat je klant te veel van de opmaak zou 'verpesten' lijkt het me het beste wanneer je een eigen eenvoudig CMS schrijft.
Meer bepaald een eenvoudige text-area voor de teksten op zijn website, zonder die WYSIWYG editor zodat daar plots rode teksten e.d. kunnen komen te staan.

Echter.. Persoonlijke voorkeur misschien langs mijn zijde :-)
Offline san - 08/06/2012 12:52