login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vierkant met rood kruisje (Opgelost)

Offline html_user - 21/02/2012 11:05
Avatar van html_userLid In Internet Explorer krijg ik op mijn site een vierkant met een rood kruisje in omdat de afbeelding niet geladen wordt. Dat deze niet geladen wordt is normaal. Maar mijn vraag is als de afbeelding niet geladen moet worden, kan je dan dat lelijke vierkantje met kruisje verwijderen.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline fluaju - 21/02/2012 11:07
Avatar van fluaju IRC nerd Misschien is het een oplossing om een afbeelding waarvan het niet de bedoeling is dat ze geladen wordt te verwijderen...
Offline html_user - 21/02/2012 13:30
Avatar van html_user Lid Nee, deze afbeelding moet bij sommige personen geladen worden en bij andere niet. En bij diegene dat het niet geladen moet worden komt er zo een vierkantje. Maar kan je dit niet oplossen met css of iets anders?
Offline Maarten - 21/02/2012 13:33 (laatste wijziging 21/02/2012 13:34)
Avatar van Maarten Erelid Dan moet je gaan detecteren of de afbeelding al dan niet getoond moet worden, en enkel het HTML element weergeven indien nodig. Het is de bedoeling dat je referenties gaat opnemen in je broncode die verwijzen naar elementen die (al dan niet fysiek of door beveiliging) niet bestaan of bereikbaar zijn.

edit: je zou kunnen ipv de afbeelding in te voegen deze instellen als achtergrond van een DIV, maar nogmaals, het is niet de bedoeling dat je verwijst naar onbestaande elementen.
Bedankt door: html_user
Offline html_user - 21/02/2012 13:46
Avatar van html_user Lid Ok bedankt voor je antwoord ik zal dan een vervangafbeelding oproepen in de plaats.

Toch jammer dat Internet Explorer dit zo doet en andere browsers niet.
Offline panicore - 04/03/2012 23:23
Avatar van panicore Lid Doet Firefox dit ook niet?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s