login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

tekst achter elkaar plaatsen (Opgelost)

Offline riagabel2 - 15/01/2012 15:16
Avatar van riagabel2Lid Goedenmiddag,

Ik ben bezig met een site alleen moet nu de tekst erin zetten. Alleen hierbij loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik heb de code als volgt neergezet:
  1. <div class="content_blok">
  2. <h1 class="content_head">Voltaire</h1>
  3. <h1 class="starter">Welkom</h1><h1 class="main">&nbsp;op de website van Tekstbureau Voltaire. Bij ons kunt u terecht voor teksten in allerlei soorten en maten. De naam van het tekstbureau is ontleend aan het pseudoniem van één van de meest invloedrijke tekstschrijvers in de geschiedenis van de westerse wereld. Met zijn vlotte pen en scherpe kritieken had Voltaire, wiens eigenlijk naam François-Marie Arouet was, een groot aandeel in het verlichte denken dat aan het einde van de 18e eeuw ontstond. Wij bij Tekstbureau Voltaire streven ook naar het uitoefenen van invloed door middel van onze teksten. Elke tekst is uniek, en moet de lezer informeren, inspireren of overhalen. Wij besteden aandacht aan elke letter, elke punt en elke komma om dat doel, uw doel, te bereiken.</h1>
  4. </div>

Met de volgende CSS regels :

  1. h1.content_head{
  2. font-family: Arial;
  3. font-size: 13px;
  4. color: #444444;
  5. font-weight: bold;
  6. }
  7.  
  8. h1.starter{
  9. font-family: Arial;
  10. font-size: 13px;
  11. color: #006acc;
  12. float: left;
  13. }
  14.  
  15. h1.main{
  16. font-family: Arial;
  17. font-size: 13px;
  18. color: #444444;
  19. float: left;
  20. margin-right: 45px;
  21. }
  22.  
  23. .content_blok{
  24. width: 442px;
  25. float: left;
  26. }


Alleen het probleem nu is dat de h1 van starter en main achter elkaar moeten worden geplaatst en nu word eerst de starter neergezet en dan daaronder door middel van een break de main. Is er iemand die me hiermee zou kunnen helpen?

Met Vriendelijke Groet,

Mike Koopman

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline vinTage - 15/01/2012 15:22 (laatste wijziging 15/01/2012 15:24)
Avatar van vinTage Nieuw lid De floats weghalen en display:inline meegeven. Dan komt het gewoon na elkaar.


edit, het moest inline zijn ipv block 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.29s