login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

WordPress tekstlocatie probleem

Offline Olympischdav - 03/01/2012 22:39
Avatar van OlympischdavNieuw lid Hallo,

Ik ben bezig met een WordPress website. Hier loop ik echter tegen een probleem aan op de homepage. Op de homepage zijn previews van blogberichten dieper in de site. Ik begin één zon bericht met een opsomming. Die opsomming zie ik echter niet terug op de homepage. Het lijkt erop dat de template zelf geen <br> <li> <table> of wat dan ook accepteert. Alles wordt achter elkaar geplaatst.

Dus als ik schrijf:
Aap
Noot
Mies


zie ik dit wel op de pagina van het bericht maar op de homepage zie ik:

Aap Noot Mies


De website is nog niet openbaar dus ik kan helaas alleen de broncode leveren.

http://www.plaatscode.be/141531/
http://plaatscode.be/141532/

Helaas ben ik geen expert dus ik hoop dat ik hiermee voldoende info heb gegeven, anders hoor ik het graag.

Groet

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline icemar - 03/01/2012 22:41
Avatar van icemar Lid Staat je html aan in de instellingen van WP dat je daar gebruik van mag maken ?
Offline Olympischdav - 03/01/2012 22:44
Avatar van Olympischdav Nieuw lid Waar kan ik dit vinden? Als ik het bericht typ kan ik kiezen tussen Wysiwyg en HTML, als ik kies voor HTML en bijvoorbeeld een <br> toevoeg zie ik dit niet terug op de homepage.
Offline Pieter - 04/01/2012 09:35
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Het is een premium theme van WooThemes, dan heb je daar toch ook gratis support? Nu is het wat gissen.
Is het een cleane install? Als je de post opslaat, blijft de formatting in de wysiwyg/html staan? Of verdwijnt het daar ook?

Waar komt de fout exact voor? In WordPress worden in excerpts (de samenvatting) nooit html getoond... Enkel in de extended versie (continue reading). Ik gok dat dit het probleem is. Je kan dit oplossen door in de juiste template file the_excerpt() naar the_content() aan te passen.
Bedankt door: Olympischdav
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s