login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Menu links maar uitgelijnd

Offline Jointjeff - 08/11/2011 16:06 (laatste wijziging 08/11/2011 16:06)
Avatar van JointjeffHTML interesse Hallo iedereen,

Ik wil graag een menu aan de linkerkant van de pagina, die door loopt vanaf een bepaald punt in de website (in dit geval, uitgelijnd op het logo). Klinkt vaag he? Hieronder een afbeelding om het wat duidelijker te maken.

Link naar afbeelding

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik wil bereiken, en natuurlijk dat iemand me verder kan helpen.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 08/11/2011 16:11
Avatar van vinTage Nieuw lid Die img maakt het niks duidelijker, of iig niet voor mij 

padding-left: XX px ?
Offline Pieter - 08/11/2011 16:11
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Kan je een iets meer uitgewerkt voorbeeld tonen?
Moet de achtergrond van een bepaald element een afbeelding hebben of heeft het gewoon een kleurtje?
Moet alles automatisch meegroeien met de content?

Heb je een voorbeeldcode online staan?
Offline Jointjeff - 08/11/2011 16:26
Avatar van Jointjeff HTML interesse Haha, daar was ik al bang voor. Maar niettemin, begrijpelijk.

Ik heb geen voorbeeld online staan, maar ik heb het wat duidelijker uitgetekend:
Klik hier

In ieder geval al bedankt voor jullie antwoorden.
Offline Pieter - 14/11/2011 22:12
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Als de header gecentreerd moet zijn wordt het wel erg lastig om die elementen echt 'door' te laten lopen. Je kan natuurlijk ook een visuele mockup maken door het menu stiekem op te splitsen waar de header loopt.

Het is wel mogelijk als je alles procentueel maakt, dus ook de breedte van de header, menu etc. Maar dit is waarschijnlijk niet gewenst?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s