login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

zwevende afbeelding plaatsen in een laag werkt niet goed in IE9 (Opgelost) | Pagina 2

34 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 15/11/2011 02:10 (laatste wijziging 15/11/2011 02:12)
Avatar van vinTage Nieuw lid
frehen schreef:
want je blijft een beetje
ronddraaien in vage zaken. Natuurlijk geef je niet alles graag prijs wat je
weet en hebt geleerd, maar dat kan ook anders.


HUHHH?? eerlijk, ik zou niet weten waar ik vaag ben/was!!

pm's kunnen verstuurd worden ja => klik, maar spreek me aub niet aan me "lieve schat" 

Dit topic staat op opgelost nu, dus hier kom ik niet meer kijken, verdere vragen/opmerkingen via pm of forum, maar als het gaat over "hoe kan ik mn menu in html/css kieperen" gaat, dan prefereer ik het forum, zo ziet iedereen het en kan iedereen ervan leren, THAT is why this is a public forum 
Offline frehen - 15/11/2011 02:33 (laatste wijziging 15/11/2011 02:52)
Avatar van frehen Nieuw lid Allereerst mijn excuses voor de "lieve schat", waren geen bijbedoelingen bij of zo,
maar was alleen, jolig bedoeld, een blijk van waardering, verkeerd gekozen dus. Sorry.
Gebeurt niet meer. Moet mijn euforie geweest zijn ...

Vaag was je in de zin van - voorstellen een nieuwe html/css opzet te maken en niet waarom
maar ook niet hoe, ook vertelde je niet, later wel een beetje, wat er fout was aan de
huidige opzet.

Ok, pm's zijn me duidelijk nu hier, dank.

"kieperen" is denk ik een geheel belgisch woord en kan ik niet duiden, dus dat laat ik
even voor wat het is. Nogmaals dank vinTage en wellicht spreken we elkander weer.
Offline vinTage - 15/11/2011 02:45 (laatste wijziging 15/11/2011 02:50)
Avatar van vinTage Nieuw lid Lol, ik ben ook een nederlander hoor 
Kieperen bestaat ook in NL

Wat betreft die "lieve schat" ik snapte wel dat dat voor de lol was, maar sarcasme is lastig te lezen op internet (al hoopte ik dat die smiley erachter eea zou verduidelijken)

Nuja, ik zag je nog een paar keer voorbij komen, en daarom ging ik dit nog eens lezen, maar nu ga ik echt niet meer terug 'zoeken' naar dit topic om te kijken of er nog een post bijkwam 

Je hebt nu alle knowhow om met heel het forum in contact te komen, of met iemand persoonlijk.

Veel succes met de website!
Offline frehen - 15/11/2011 03:01 (laatste wijziging 15/11/2011 03:03)
Avatar van frehen Nieuw lid Ik dank je hartelijk, want je hebt me toch maar gebracht, ondanks dat je
alleen FF gebruiker bent, naar waar ik wilde komen !! Eigen inzicht hierin
was dus wel welkom en zorgde er dus ook voor dat de twijfel die ik had over
mijn eigen capaciteiten weer een push hebben gekregen, vandaar mijn euforie !!

Nja... raakte dus wat overdreven daarin dus maar dat vult de DANK in.

Hmmm, dacht dus werkelijk dat je Belgisch was, nja zo zie je, online lijkt dus
inderdaad niet alles wat je denkt, dank voor je inzicht.

Nogmaals excuus overigens, was absoluut niet bedoeld als kwetsend of plaatsend of zo.
Nja, ben wel duidelijk geweest nu.

Dank voor je succeswens !! Gaat goed komen, ook dankzij jou !
Spreken mekaar nog wel !  
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s