login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PLaatsen van nieuwsberichten in website

Offline Virtri - 16/07/2011 05:07
Avatar van VirtriNieuw lid Beste masters,

Ik heb een website waar ik via Iframe een blog integreer. Zo kunnen meerdere mensen een bericht posten op de main page van de website.

Mijn vraag is nu of er nog een andere manier bestaat om dit te verwezenlijken?

Alvast bedankt
Virtri

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Emonk - 16/07/2011 11:03
Avatar van Emonk Lid require() of include() met php.
Sowieso geen iframe gebruiken, niet iedere browser ondersteunt dat en zeker de nieuweren niet.
Bedankt door: Esli
Offline WouterJ - 16/07/2011 11:45
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
Emonk schreef:
niet iedere browser ondersteunt dat en zeker de nieuweren niet.

Hier heb ik nog nooit van gehoord, kun je misschien de bron geven voor de informatie? Lijkt me wel interessant om te weten.
Offline Emonk - 16/07/2011 11:47
Avatar van Emonk Lid Miljaar, http://www.w3schools.com/TAGS/tag_iframe.asp zegt hetzelfde. Ik dacht dat in de nieuwe versies iframes niet meer werden ondersteund maar dat kwam dan vast omdat ik geen doctypes gebruik ofzo - never mind.
Offline Wave6 - 21/07/2011 15:13
Avatar van Wave6 PHP beginner iframes worden ondersteund door iedere browser! CKEditor werkt toch ook in elke (commerciële) browser?

Indien je met een STRICT doctype werkt, moet het zowiezo in iedere browser werken.
Offline Martijn2008 - 27/07/2011 01:02 (laatste wijziging 27/07/2011 14:31)
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Hallo Virtri,

Er is meer informatie nodig om te bepalen of je echt een iframe nodig hebt. Heb je een statische of dynamische website? Indien je een dynamische website hebt gebouwd, kun je mogelijkerwijs met de suggestie van Emonk uit de voeten. Dit is alleen mogelijk indien je server-side een PHP-script draait. Met ASP.net kun je bijvoorbeeld gebruik maken van user-controls.

Offline Virtri - 14/08/2011 08:24
Avatar van Virtri Nieuw lid Beste Martijn,

Momenteel is het nog een statische website. Ik heb nog niet voldoende kennis van php om een dynamische te maken. Eens ik dit onder de knie heb, kan ik met een user interface de nieuwsberichten laten posten. Maar in afwachting ben ik op zoek naar een alternatief.

Van zodra de eerste versie van de site klaar is, zal ik ze online zetten en hier een link posten.

Alvast bedankt aan iedereen voor de antwoorden.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s