login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleem weergave HTML

Offline WouterPSV - 16/05/2011 11:55
Avatar van WouterPSVLid Hey,

Ik heb het volgende probleem. Op een pagina staat een opgemaakt tekst dat uit een cms komt die de tekst op maakt met CK editor. Echter of ik het nu uit de database haal of gewoon hardcoded plaats de opmaak pakt die niet

Pagina waar het om gaat

In de bron code staat wel gewoon dat eht vet gedrukt moet zijn, maar voor de rest laat die het niet zien. Weet iemand zo waar dit aan kan liggen.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Elmar85 - 16/05/2011 13:04
Avatar van Elmar85 Lid ... ik kijk in de bron van je index.. maar zie geen <b> codes.. behalve <strong>...

Wees iets preciezer... daarnaast, word de CSS wel geinclude???
Offline Quibus - 16/05/2011 13:37 (laatste wijziging 16/05/2011 13:43)
Avatar van Quibus Nieuw lid
"WouterPSV" schreef:
In de bron code staat wel gewoon dat eht vet gedrukt moet zijn, maar voor de rest laat die het niet zien. Weet iemand zo waar dit aan kan liggen.



In de broncode is geen enkele keer een <b> gebruikt, welke aangeeft dat er nu een stukje VET wordt weergegeven.

Echter wel een paar keer <strong> gevonden. Deze worden correct weergegeven.

Ook heb ik een aantal <div>'s gezien die niet correct zijn afgesloten, alsmede een <table> en een <form> die ook niet correct genest zijn. (de eindtags voor </form> en <table> staan niet op de juiste plaats.)

Met afsluiten altijd van binnen naar buiten werken.

Quibus
Offline WouterPSV - 16/05/2011 14:26
Avatar van WouterPSV Lid de css word doormiddel van

  1. <link href="includes/main.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
geincluded

<b> word toch niet meer gebruikt het is geloof ik <strong> dat je moet gebruiken ? of heb ik het nu mis?
Offline ArieMedia - 16/05/2011 14:35
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
WouterPSV schreef:
de css word doormiddel van

[..code..] geincluded

<b> word toch niet meer gebruikt het is geloof ik <strong> dat je moet gebruiken ? of heb ik het nu mis?
Los het gewoon op met css

<span style="font-weight: bold;">test</span>
Offline WouterPSV - 16/05/2011 14:42
Avatar van WouterPSV Lid Dat kan ik wel doen, maar de CK editor in het cms stelt het in met <strong> en als ik het oplever moet de eigenaar het ook kunnen aanpassen. Ik wil er geen werk van hebben als het niet nodig is.
Offline ArieMedia - 16/05/2011 14:53 (laatste wijziging 16/05/2011 14:56)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
WouterPSV schreef:
Dat kan ik wel doen, maar de CK editor in het cms stelt het in met <strong> en als ik het oplever moet de eigenaar het ook kunnen aanpassen. Ik wil er geen werk van hebben als het niet nodig is.

http://docs.cks...stomConfig

Je kan het dus gewoon wijzigen (iets naar boven scrollen)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s