login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

formulier maken

Offline RAFKE72 - 14/04/2011 22:25
Avatar van RAFKE72Nieuw lid Ik wil een bestelformulier op mijn website plaatsen.
Maar ben beperkt omdat ik bij Telenet(betaalde hoosting) zit, deze ondersteunt alleen hun eige CGI-bin script.
Nu wil ik als de mensen iets aanklikken in een checkbox dit via een mailtje in mijn mailbox komt en ook dat de keuze van de mensen ook op ene bedank pagina komt maar dat lukt mij tot nu toe niet. Alle andere gegevens over de naam en emailadres krijg ik wel.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 14/04/2011 22:30
Avatar van vinTage Nieuw lid in deze tut word er behandeld hoe je checkbox data in je script kan gebruiken, maar ik denk dat php toch iets interessanter is (op deze site iig wel)
Offline RAFKE72 - 15/04/2011 10:36
Avatar van RAFKE72 Nieuw lid probleem is alleen dat Telenet geen PHP ondersteunt, dus ik zoek een andere manier om een bestelformulier te maken.
Offline test123 - 05/12/2011 08:30
Avatar van test123 Lid Dit topic is alweer wat maanden oud, maar kwam hier via Google.

Ik weet niet of Telenet nog steeds geen ondersteuning bied voor PHP.
Zoniet, kijk eens op http://www.cloudformz.com.
Daar kun je zonder technische kennis een bestelformulier maken en insluiten op je website via een iframe. Op deze manier kun je wel een dynamisch formulier op je website plaatsen zonder dat je php ondersteuning nodig hebt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s