login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Achtergrondkleur werkt niet bij indexpagina (Opgelost)

Offline betterdays - 22/02/2011 12:56
Avatar van betterdaysLid Hallo iedereen,

Ik heb een zeer vreemd probleem. Bij de index pagina van mijn website, werkt de achtergrondkleur niet. Nu oké op zich is dat niet merkwaardig, maar bij pagina's die in submappen staan werkt deze achtergrond wel. Nog niet echt zo vreemd, maar als ik de indexpagina ook in een submap zet werkt de achtergrondkleur wel. Echt zeeeeer vreemd en raak er maar niet uit hoe dit komt. Pagina's zonder submap en met submap, gebruiken dezelfde template.

Waarschijnlijk is dit een probleem dat ik zelf zal moeten uitvinden, maar moest iemand mij toch kunnen helpen dan hoor ik dat graag.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 22/02/2011 13:00
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Als je code kan geven, dan hoeven wij niet te gokken wat jij ongeveer geschreven hebt.  
Offline ArieMedia - 22/02/2011 13:01 (laatste wijziging 22/02/2011 13:01)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Dubbelpost
Offline betterdays - 22/02/2011 13:09 (laatste wijziging 22/02/2011 13:13)
Avatar van betterdays Lid Sorry hier vind je de code: http://www.plaatscode.be/140705/
Offline WouterJ - 22/02/2011 13:15
Avatar van WouterJ HTML gevorderde - ob_start() is nergens voor nodig
- php moet je zo veel mogelijk boven je HTML uitvoeren
- Waarom 4 keer verbinding maken met de db?
- Een lay-out maak je niet met tabellen, maar met divs
- Inline CSS(height=, ect.) en interne CSS (<style></style>) moet je altijd vermijden. Zet gewoon alles in 1 stylesheet.
- Analytics kan je beter vlak voor de </body> zetten, dan worden de gebruikers die snel weer weggaan niet mee gerekend.
- center tag hoort in museum thuis, los dit op met CSS.
Offline betterdays - 22/02/2011 13:34
Avatar van betterdays Lid @ Waldio: over het die ob_start() en analytics geef ik je gelijk. Ook heb ik de 4 db verbindingen verandert naar een beter systeem. Echter over die layout met divs ben ik het niet eens met je. Tabellen worden meer en meer gebruikt voor de layout en worden ook goed gelezen door browsers.

Daarnaast heb ik een oplossing voor het probleem gevonden dankzij mijn host. Er was een probleem met de css. Dit is nu opgelost.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.289s