login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

onclick vraag (Opgelost)

Offline qubus - 20/01/2011 19:12
Avatar van qubusLid Hallo,

Op diverse sites gebruik ik de volgende code, welke prima werkt:
  1. <input type="image" src="./image/verwijder_klein.png" onclick="javascript:waarschuwing3(20, 1, 1, 1)" value="verwijder" alt="Verwijder" title="Verwijder" />


Nu heeft een van de hosts geupdate naar een nieuwe php versie (en waarschijnlijk meer) en nu werkt bovenstaande code niet meer.

Ik zoek me suf, maar kan niet vinden hoe dit nu opgebouwd zou moeten worden.

Alvast bedankt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 20/01/2011 19:14
Avatar van Koen PHP expert Code van waarschuwing3()?
Offline Martijn - 20/01/2011 19:15
Avatar van Martijn Crew PHP Php heeft hier niets mee te maken Het is namelijk javascript. Heb je firefox? (zo niet, shame on you en ga is downloaden ;)) If so, moet je de firebug addon toevoegen. Die kan je waarschijnlijk vertellen wat er fout is
Offline qubus - 20/01/2011 19:16
Avatar van qubus Lid Hallo Koen,

Daar zit het probleem niet in, als ik op de image druk moet er een popup komen, welke niet komt.
Maar hier voor alle zekerheid:

  1. function waarschuwing3(q, artikel_id, p='1', shop) {
  2. var oke = confirm("weet u zeker dat u dit artikel wilt verwijderen?");
  3. if(oke) {
  4. window.location = 'index.php?pagina=shop&q=' + q + '&verwijder=' + artikel_id + '&p=' + p + '&id=' + shop;
  5. }
  6. }
Offline Beirensg - 20/01/2011 19:22
Avatar van Beirensg HTML beginner
Martijn schreef:
Heb je firefox? (zo niet, shame on you en ga is downloaden ;)) If so, moet je de firebug addon toevoegen. Die kan je waarschijnlijk vertellen wat er fout is


je gaat ons de JS-error moeten geven; best via firebug, maar zelfs IE zal een error geven (bij mij doet IE niets anders LOL).
Offline qubus - 20/01/2011 19:25 (laatste wijziging 20/01/2011 19:28)
Avatar van qubus Lid Ik gebruik firefox, en heb firebug geinstalleerd.
Als ik de regel opzoek, geeft hij niets aan.
Er komt geen js error, omdat ik denk dat hij helemaal niet bij het js terechtkomt.

En dat het niets met php te maken heeft snap ik... daarom ook de toevoeging (en waarschijnlijk meer)

Ben er uit, het zit hem in de p='1' in de js code. Als ik de =1 weghaal werkt het.

Bedankt voor het meedenken!

Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s