login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

fout in het javascript:dropdownmenu (Opgelost)

Offline anseel - 22/12/2010 18:07 (laatste wijziging 26/12/2010 19:24)
Avatar van anseelNieuw lid beste, ik maak voor mijn vader een site met one.com(ik ben een beginner)

ik heb een menu gemaakt met html, javascript en css, de ccs code werkt niet, ik heb het gemaakt met een voorbeeld op http://www.scen...l_menu.php

je kan zien wat ik uitkom op http://www.berl...nisp3.html
moet je misschien ook de css code veranderen of doe ik iets verkeerd

ps: ik weet dat er nog vele fouten op de website zitten  heel veel en als ik iets verkeerd doe ookal zeg je het goed, sorry daarvoor  ik ben een beginner

grt.
anseel

20 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lolll - 22/12/2010 18:16
Avatar van lolll Lid Ik vind het wel een beetje raar ineen zitten bij jouw, je hebt daar ergens een cel vol met css-code. Ik vraag mij al af wat die daar doet. Ten tweede zie ik in je head <style> staan, maar meteen daarachter <link rel=" en dan begin je ineens met je css code. Als je nu die link rel weg doet, zal de code wel normaal werken. Maar ik vermoed dat je ook een extern bestand hebt, vandaar die link rel (denk ik). Die moet je achter of voor je style tags zo invoegen:
  1. <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />


Ik hoop dat ik je hiermee al wat heb kunnen helpen, er zitten wel nog wat rare dingen in je site, maar tot hier toe de css.
Bedankt door: anseel
Offline anseel - 22/12/2010 20:07
Avatar van anseel Nieuw lid bedankt voor de snelle reactie, ik zal het straks proberen, er zitten inderdaad nog wat fouten in, onderandere kan je de favicon niet zien in IE en ook wat htlm fouten, maar dat is voor later, mijn pa vindt dat niet belangrijk en wil zo snel mogelijk de inhoud laten zien

grt.
anseel
Offline WouterJ - 22/12/2010 20:27
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
"anseel" schreef:
mijn pa vindt dat niet belangrijk en wil zo snel mogelijk de inhoud laten zien